Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• usr101
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Omdat mijn huidige Samsung Star Wifi toch wel wat te traag is voor mobiel internet, weinig mogelijkheden op het vlak van apps bied en het onscreentoetsenbord niet al te best is, zou ik hem graag vervangen door een smartphone.

Mijn budget: van 200 t.e.m. 350 euro
Mijn wensen:
  • Degelijk
  • 3G
  • Scherm >> 3 inch, mijn Star heeft een 3 inch scherm en dat vind ik toch wel te klein
  • Goed onscreentoetsenbord of indien mogelijk een fysiek toetsenbord(maar die laatste categorie zijn erg moeilijk te vinden in combinatie met een groter scherm)
  • Android 4 of de smartphone heeft nog een oudere versie, maar krijgt nog de update
  • MicroSD
  • Snelle proc: ik ga waarschijnlijk niet veel gamen erop, maar wil wel video van hoge kwaliteit erop kunnen bekijken
  • Mooi design
Minder belangrijk, maar wel leuk
  • Goede camera
  • HDMI
  • NFC
Wat betreft het merk, heb ik liefst een A-merk. De onlangs aangekondigde Xperia J lijkt me wel interessant, maar voldoet deze wel aan al m'n wensen?

Zo, wat raden jullie aan?

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:17
Twee mogelijkheden in mijn ogen: Sony Xperia P of Sony Xperia S.

Heb zelf een Xperia S, heeft NFC en HDMI, en de beste camera in het segment met 12 MP en een sensor die Sony ook in zijn compactcamera's gebruikt. De Xperia P is iets kleiner en heeft een nieuwere SoC, de camera is nog steeds goed maar iets minder dan de S en heeft ook NFC+HDMI en een scherm met een hele hoge helderheid, dat is in de zon buiten heel handig.

HD4Life @ Full-HD

• usr101
Davidshadow13 schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:21:
Twee mogelijkheden in mijn ogen: Sony Xperia P of Sony Xperia S.

Heb zelf een Xperia S, heeft NFC en HDMI, en de beste camera in het segment met 12 MP en een sensor die Sony ook in zijn compactcamera's gebruikt. De Xperia P is iets kleiner en heeft een nieuwere SoC, de camera is nog steeds goed maar iets minder dan de S en heeft ook NFC+HDMI en een scherm met een hele hoge helderheid, dat is in de zon buiten heel handig.
Inderdaad, deze leken mij wel ook wel interessant, maar ik ben niet zo'n fan van het design. Xperia S lijkt me ook al niet meer in mijn budget te zijn. Samsung Galaxy SII vind ik ook wel interessant, maar 499 euro vind ik persoonlijk net iets teveel voor een smartphone. Bedankt voor jouw reactie.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:17
usr101 schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:26:
[...]

Inderdaad, deze leken mij wel ook wel interessant, maar ik ben niet zo'n fan van het design. Xperia S lijkt me ook al niet meer in mijn budget te zijn. Samsung Galaxy SII vind ik ook wel interessant, maar 499 euro vind ik persoonlijk net iets teveel voor een smartphone. Bedankt voor jouw reactie.
Ik weet niet waar je woont, maar in Nederland is de Xperia P al voor 318 euro te krijgen, de Xperia S al voor 361 en de Galaxy SII al voor 299 euro of bedoel je de SIII?

HD4Life @ Full-HD

• usr101
Davidshadow13 schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:42:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar in Nederland is de Xperia P al voor 318 euro te krijgen, de Xperia S al voor 361 en de Galaxy SII al voor 299 euro of bedoel je de SIII?
België. Hier kost een Galaxy SII 499 euro zonder abbo.

Verwijderd

met een trip naar nederland bespaar je dus €200 :)

• usr101
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:46:
met een trip naar nederland bespaar je dus €200 :)
De pricewatch zegt iets anders. Die actie bij Dixons geldt niet meer.

• usr101
Heeft iemand nog andere voorstellen?

Verwijderd

Galaxy Nexus. Heeft alleen geen SD-slot dus je moet het doen met de 16GB intern.

• usr101
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:58:
Galaxy Nexus. Heeft alleen geen SD-slot dus je moet het doen met de 16GB intern.
Ver over budget, ik zoek een smartphone voor de helft van de prijs, dus 300 euro.

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
usr101 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:28:
[...]

Ver over budget, ik zoek een smartphone voor de helft van de prijs, dus 300 euro.
Is die in België ook al zoveel duurder dan? Je kan hem volgens de pricewatch namelijk in vrij veel winkels bestellen voor 340-350 euro ;)
Pagina: 1