Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
Hoi allemaal, mijn vriendin heeft een SD kaart vol met 16GB video en foto's vand e vakantie geknipt en geplakt op de computer.

Nu is de SD kaart dus 'leeg', en er stond 16GB aan bestanden op de computer. Daarna heeft ze met een image-resizer per ongeluk de originele files overschreven met miniatuur-afbeeldingen, waardoor de foto's onbruikbaar zijn geworden.

Ik heb het SD kaartje maar even geleend en gelockt, zodat er niets mee gebeurt nu.

Het gaat om heeeeel veel foto's zoals je begrijpt, en ik ben nu aan het scannen met Pana Recovery, maar het lijkt er op dat je alleen per foto kunt recoveren. dat wil zeggen: 1 bestand aanklikken en handmatig herstellen.

Is het niet mogelijk om alle verwijderde bestanden in 1x weer te un-deleten zeg maar? Een leesbare kopie maken dus van deze SD kaart (desnoods door hem te kopieren naar andere SD kaart ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Je zou Photorec kunnen proberen: http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:06
DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
@Knox: jeetje, daar moet ik een heeel eind mee kunnen komen.

Als ik er niet uit ga komen, (ook Nvidiot bedankt voor je input!) ga ik hier weer posten. Tot die tijd: alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien zo'n ding over het algemeen gewoon FAT geformatteerd is, kun je er ook GetDataBack op loslaten. Kwestie van dat ding in een cardreader stoppen. Werkt prima :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1