Beste Leden,
Aangezien er wederom Bulgaren om mijn huis cirkelen, als vliegen om (vul zelf maar in) en er in ons appartement complex wederom bij de buren is ingebroken zit ik er aan te denken mijn cctv systeem te upgraden met megapixel camera`s.
Helaas betekend dit op de cctv pc en software na alles vervangen moet worden.
Alle analoge coax camera`s gaan er uit en de nieuwe Geovision Megapixel camera`s er in.
Uiteraard is dit een kostbare operatie (denk aan 350 tot 500 euro per camera)
Wel nu, moet voor 2 x 3megapixel camera en twee 1,3 megapixel camera`s een gigabit router hebben?
Of is een goede 10/100 ook goed genoeg?
Is het raadzaam een losse router te gebruiken voor de cams? of kan ik ook mijn thuis netwerk hier op aansluiten?
Iemand een tip welke aan te schaffen? Liefst geen te professioneel spul, ben niet zo goed met dat programmeren van die dingen via de com poort.
(Vooral Cisco moet je nog steeds via de blauwe com poort programmeren)
P.s 1 of 2 Poe poorten zou wel makkelijk zijn.
Suggesties zeer, zeer welkom.
Aangezien er wederom Bulgaren om mijn huis cirkelen, als vliegen om (vul zelf maar in) en er in ons appartement complex wederom bij de buren is ingebroken zit ik er aan te denken mijn cctv systeem te upgraden met megapixel camera`s.
Helaas betekend dit op de cctv pc en software na alles vervangen moet worden.
Alle analoge coax camera`s gaan er uit en de nieuwe Geovision Megapixel camera`s er in.
Uiteraard is dit een kostbare operatie (denk aan 350 tot 500 euro per camera)
Wel nu, moet voor 2 x 3megapixel camera en twee 1,3 megapixel camera`s een gigabit router hebben?
Of is een goede 10/100 ook goed genoeg?
Is het raadzaam een losse router te gebruiken voor de cams? of kan ik ook mijn thuis netwerk hier op aansluiten?
Iemand een tip welke aan te schaffen? Liefst geen te professioneel spul, ben niet zo goed met dat programmeren van die dingen via de com poort.
(Vooral Cisco moet je nog steeds via de blauwe com poort programmeren)
P.s 1 of 2 Poe poorten zou wel makkelijk zijn.
Suggesties zeer, zeer welkom.