Toon posts:

Geschikte videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Asrock 870 Extreme3 R2.0 | 870 EXTREME3 R2.0 moederbord met een Club3D CGAX-69548F | CGAX-69548F videokaart. Ik heb de videokaart al een keer stuk gehad en het duurde 6 weken voordat ik hem van Zercom retour kreeg. Nu beginnen de ventilatoren te fluiten en ben ik maar op zoek naar een andere kaart.
Zelf denk ik aan de Asus GTX670-DC2-2GD5 kaart. Past deze op dit moederbord en is deze het geld waard.

Groet Emiel.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Passen doet ie zeker en persoonlijk zou ik ook voor Asus gaan, goede kaarten, misschien niet de allersnelsten maar wel betrouwbaar en vaak stille koelfans erop.

• DrTriGG3R
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo Emiel,
De Asrock 870 Extreme3 is een goed moederbord, Tegenwoordig hebben alle moederborden een PCIe poort, dus allemaal ondersteuning van videokaarten met pcie.
Dit moederbord kan dus NVIDIA en AMD/ATI aan, Er is helaas geen ondersteuning voor SLI (2 NVIDIA kaarten op 1 moederbord) maar wel voor Crossfire (2 AMD kaarten op 1 moederbord)
De GTX670 past dus 100% op het moederbord en zal werken. De GTX670 is daarnaast ook en stuk sterker dan de HD6950,
En over het geld, Ja, deze kaart is het waard.
Als u nog meer wil weten, vraag gerust!