Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Mijn in-ears hebben het begeven en het is tijd voor een nieuw paar. Ik was erg tevreden met mijn Creative EP-630 en ik zou ze zo nog een keer kopen, totdat ik erachter kwam dat ze inmiddels bij de EP-660 zijn. Deze zijn in princiepe even duur maar echt verschillen (los van het uiterlijk) heb ik niet kunnen vinden? :?

Ik luister voornamelijk Dubstep en DnB en een stevige bas is dan wel zo fijn. Het is zeker niet zo dat de EP-630 het op dat gebied slecht doen, maar ik vroeg me af of er vergelijkbare oordoppen zijn die hier duidelijk beter op scoren. Dus mochten jullie bekend zijn met oordoppen die flink veel bas produceren voor max 45 euro en zonder J koort dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben in mijn zoektoch aardig wat oordoppen tegengekomen maar vaak vind ik ze te groot, lelijk of ze hebben een J koort en L plug. De Brainwavz M2 sprongen daar echter tussen uit. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20
Anoniem: 256912 schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:36:
Ik ben in mijn zoektoch aardig wat oordoppen tegengekomen maar vaak vind ik ze te groot, lelijk of ze hebben een J koort en L plug. De Brainwavz M2 sprongen daar echter tussen uit. Heeft iemand daar ervaring mee?
Gebruik nu de M2. Zijn heel goed als het om bas gaat, maar voor detail zou je ergens anders moeten zijn(M4, M5 bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zou zeker eens kijken naar Brainwavz. http://www.mp4nation.net/brainwavz-earphones/

De Beta's passen mooi in je budget :)

EDIT: lol, lees nu dat je ze al gevonden hebt :P

[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 02-09-2012 20:13 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben ook op zoek naar nieuwe in-ears maar dan juist MET een J-koort. Op de een of andere manier kan ik geen goedkope in-ears vinden die dat hebben, terwijl ik het juist veel handiger vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:49
Ik gebruik al vier jaar lang de Creative EP-630, heerlijke bass en uitermate tevreden ermee. Staat ook op nummer 1 in de top 10 in-ears (http://www.hoofdtelefoons...83619/top-10-in-ears.html) en valt precies binnen je budget. Je kan ze gewoon nog bij bol.com bestellen heb je ze al voor €25 en verkrijgbaar in verschillende kleuren (http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=327811).

[ Voor 24% gewijzigd door Jaer288 op 02-09-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:16:
Ben ook op zoek naar nieuwe in-ears maar dan juist MET een J-koort. Op de een of andere manier kan ik geen goedkope in-ears vinden die dat hebben, terwijl ik het juist veel handiger vind..
Sennheiser CX 300-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Afbeelding laat een Y-koord zien. Bovendien vind ik ze aan de prijzige kant (ben zlef meer op zoek in de prijsrange van de EP-630).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 12:36
Ik zoek ook al maanden naar goede doppen. Maar ik ben nog niet tevreden met wat ik tegenkom. Waarschijnlijk toch maar weer een setje EP-830, als ik die nog ergens kan vinden. Midden en hoog zouden fijner mogen, maar ik ben nog geen sub-60,- set tegengekomen die zo laag kan. En laat ik nou net dat zo belangrijk vinden.

AKG, Senn C300 en Klipsch geprobeerd. Ik wil nog een Logitech setje proberen vanwege de mic die er in zit. Maar ook dat kan ik niet vinden. Online met een geschatte levertijd van 10 dagen (VT220 oid).

Voorlopig doe ik het maar met Sony EX-57. Mooi geluid, maar niet erg laag. Nowhere near EP-830.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
wellicht heeft MEElectronics iets van je gading?

ik gebruik al een paar jaar de M9P. en sinds kort de Sport-Fi S6.
wordt regelmatig geprezen wegens de goeie geluidskwaliteit en prettig geprijsd, zeker icm. FB acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt iedereen voor de informatie zover! Ik heb ook niet stilgezeten en ben de volgende IEMs tegengekomen:

-Hippo Boom
-Hippo VB
-Brainwavz M2
-Monster Turbines

Elk van deze oordoppen scoren erg goed op de lagere frequenties. Uiteraard is er een verschil tussen bas kwaliteit en kwantiteit en natuurlijk zou ik op beide graag vooruit gaan, maar gezien ik al tevreden was met de ''kwaliteit'' van de EP-630s neig ik toch meer richting kwantiteit.

De Brainwavz M2 staan bekend om hun uitstekende bas maar voor zover ik heb gelezen, hebben ze hooguit evenveel bas als de 630s en is deze slechts gestructureerder (met wellicht meer sub-bas). Een echte audiofiel ben ik niet dus veel schiet ik daar niet mee op. Dat is ook wat 't zo moeilijk maakt om 't uit reviews te halen aangezien hifi types ze juist om die eigenschappen veel beter vinden dan de 630. En uiteraard kan je in-ears niet proberen in een winkel. :/ Is er miscchien iemand die 1 van deze doppen heeft in gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21

Daniel36

vernieuwde formule

Ik heb de Creative E-830 nu twee jaar en ze bevallen uitstekend.
Idd. mooie diepe bas, soms zelfs een beetje teveel maar dat kan je wel bijregelen.
Nadeel van het setje is dat de behuizing(?) om de plug al vrij snel losliet, die schuif ik er dus steeds weer op.
Hij is dus los maar alles werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mmh ik heb ook de EP-830 en vond de bas nou niet bepaald bijzonder. :/ Vond 't geheel ook te groot, die EP-630 kan je zelfs nog in je oren hebben terwijl je op een kussen ligt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Anoniem: 256912 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:35:
Mmh ik heb ook de EP-830 en vond de bas nou niet bepaald bijzonder. :/ Vond 't geheel ook te groot, die EP-630 kan je zelfs nog in je oren hebben terwijl je op een kussen ligt. :P
haha, ik heb idd. (erg) grote oren.
Ze passen mijn vrouw ook niet wegens veulste groot.

Topicstarter
Ik zat nog te twijfelen tussen de Boom en VB en heb uiteindelijk voor de Boom gekozen. De Boom heeft zoals de naam al suggereert meer bas waar de VB 'betere' bas zoud hebben. Aangezien de VB ook nog eens 2x zo duur was en ik de doppen niet comfortabel vond ogen heb ik gister dus de Boom besteld voor €47,50 inclusief verzenden.

't Hangt er een beetje vanaf hoe lekker ze uiteindelijk zitten maar misschien dat ik ooit nog eens de Hippo Shroom bestel, die zijn zo klein dat je ze volgens mij makkelijk in kan hebben terwijl je met je hoofd ergens op ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Daniel36 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:25:
Ik heb de Creative E-830 nu twee jaar en ze bevallen uitstekend.
Idd. mooie diepe bas, soms zelfs een beetje teveel maar dat kan je wel bijregelen.
Nadeel van het setje is dat de behuizing(?) om de plug al vrij snel losliet, die schuif ik er dus steeds weer op.
Hij is dus los maar alles werkt als een trein.
En helaas, links heeft de geest gegeven, draadbreuk bij de plug.
Ik zoek nu ook nieuwe dus. :'(
Ze hebben het trouwens drie jaar uitgehouden, ff negekeken.
Inmiddels de MEElectronics M6 Sports In-Ear Headphones (Clear) besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Daniel36 op 07-10-2012 23:40 ]

Pagina: 1