Ik wil windows 7 installeren vanaf usb maar ik krijg deze melding... Wat moet ik nu doen?
ik heb een asus N56VZ-S4044V laptop.
alvast bedankt,
De asus heeft alleen maar USB 3 poortenmartinr schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:07:
De USB-stick aansluiten op een USB2-poort (ipv USB3 - waar een driver voor nodig is die nog niet is ingebakken) ?
ik kan niet okay en volgende klikken, volgende wordt niet klikbaarNeutraleTeun schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:07:
1 stap ervoor moet je gewoon op OK of VERDER klikken.
Niet kiezen voor de optie Stuurprogramma!
ik wil in de toekomst er dus een SSD in zetten, dan moet het wel vanaf usb.KnoxNL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:19:
Of makkelijker: Van DVD installeren xD
xtaix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:21:
[...]
ik wil in de toekomst er dus een SSD in zetten, dan moet het wel vanaf usb.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 01-09-2012 20:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je in de TOEKOMST een SSD erin wilt zetten, kan je de laptop nu toch gewoon installeren van de DVD?xtaix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:21:
[...]
ik wil in de toekomst er dus een SSD in zetten, dan moet het wel vanaf usb.
Nee want de DVD-speler word er dan uitgehaald en wordt dan een caddy ingezet.Jwlb schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:12:
[...]
Als je in de TOEKOMST een SSD erin wilt zetten, kan je de laptop nu toch gewoon installeren van de DVD?
Daarom kun je de laptop wel installeren vanaf een DVD, je zult alleen voor de toekomst een installatie voor USB moeten maken. Zoals het er op lijkt zal je de driver voor de USB3.0 chip moeten opnemen in de installatie van de Windows 7 setup. Jou zou prima drivers moeten kunnen toevoegen aan de USB welke de setup kan gebruiken. Hoe je dit moet/kunt doen is hier op GoT op of in de support forums van Microsoft terug te vinden (genoeg over geschreven).xtaix schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:29:
[...]
Nee want de DVD-speler word er dan uitgehaald en wordt dan een caddy ingezet.
[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 01-09-2012 21:38 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
[ Voor 38% gewijzigd door xtaix op 01-09-2012 22:36 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 01-09-2012 23:03 ]
Verwijderd
Ja hoor, als jij een stick reeds bootable hebt gemaakt (of een programma heeft dat gedaan voor je) kan je naar hartelust mappen/bestanden op de stick (erbij) zetten.NeutraleTeun schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:09:
En bootable en een mapje maken?
[ Voor 32% gewijzigd door Ernemmer op 01-09-2012 23:15 ]
Je kwan gelukkig zelf al tot de conclusie dat dit niet kan werken. Wat de TS zal moeten doen is de juiste drivers in install.wim integreren. Dat kan met Dism uit de WAIK.Ernemmer schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:14:
Je kan hem gewoon in een mapje zetten en als je dan weer op hetzelfde scherm komt als hierboven dan even naar dat mapje bladeren.
hehe, dit kan best eens helemaal niet werken omdat hij de usb 3 niet meer ziet, ik ben benieuwd naar de uitkomst
Heel erg bedankt, ik heb een mapje drivers gemaakt op USB stick, daarin het bestandje uitgepakt en erin gezet, nu kan ik windows 7 zelf opnieuw installeren. ik heb dat eigenlijk nog nooit eerder gedaan.Ernemmer schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:02:
Even op je usb stick een mapje maken met drivers. In dit mapje zet je even wat je hier kan downloaden, als het goed is dan is dit de driver van je usb3
https://dl.dropbox.com/u/331139/Software/Win7.7z
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq