Aankoop nieuwe pc 500~600 euro

Pagina: 1
Acties:

• TweakersNiels
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-10-2025
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een goede pc om mijn prehistorische laptop te vervangen. Ik ben op zoek naar een mooi apparaat dat zonder al te veel moeite nieuwe spellen als skyrim en ac3 kan laten draaien. Ik weet niets over het bouwen van een pc en ben dus van plan om gewoon een (standaard) model te kopen, alleen kan ik steeds maar geen pc vinden die aan alles voldoet. Ik wil dus dat hij gewoon snel draait (i5 of vergelijkbare processor) en dat ik ook vloeiend kan gamen, dus er moet een geschikte videokaart in zitten.
Zelf heb ik ook al een tijd gezocht en ik kwam hier op:http://www.electrocorner.nl/detail.aspx?artcode=SYSDT0727&utm_source=kieskeurig helaas is deze alweer uitverkocht |:(
Ik hoop dat hij nog een keer terug komt maar zo niet zou ik graag jullie hulp hebben bij het kiezen van een ander geschikt model.

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:59
Je kan zelf een pc samenstellen en dan bestellen bij bijv. alternate voor ongeveer €50 zetten hun jouw pc in elkaar.
Als je wat meer informatie geeft dan kunnen we jouw wel helpen met wat voor onderdelen je nodig hebt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2012 ?

Kost ongeveer hetzelfde als die referral-link die je hebt gepost maar zal je een stuk meer performance geven en ook future-proof zijn; zeker om je zelf makkelijk zaken kan vervangen/bijplaatsen. Daarnaast staat op de site van Electrocorner gewoon expliciet dat ze oude/overbodige modellen verkopen; wil jij een PC die eigenlijk al niet meer door de fabrikant als "voldoende nieuw" wordt gezien?

Vind je startpost een beetje kortaf, zeker gezien DAA beleid en het feit dat je je vraag zomaar neerzet zonder eens de Frontpage van Tweakers te bezoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 01-09-2012 18:52 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof