Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• evildeeds
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 19:29
Beste Tweakers,

Ik begin binnenkort weer met mijn studie, waarvoor ik ongeveer 3 uur per dag moet reizen per trein, Zonder muziek zal dit fataal voor mij worden en daarbij hoort een hoofdtelefoon.

Mijn vraag is; wat vinden jullie een echte aanrader voor mij? Ik heb al veel rond gespeurd, maar niet veel gevonden.

Mijn eisen eraan zijn;
  1. Gesloten hoofdtelefoon (dus geen in-ear rotzooi o.i.d.
  2. Mijn mede-mensen in de trein moeten geen last van me hebben en ik niet van hun. Dus goede isolatie.
  3. Moet comfortabel zitten
  4. En natuurlijk de geluidskwaliteit moet optimaal zijn, maar dat lijkt me logsch.
Mijn budget hiervoor is van 0 tot ongeveer 200 euro. En dan niet eentje die ik over 2 jaar weer kan vervangen. ^^

Waar ik al naar had gekeken was de Sennheiser HD 25-1 II. De reviews erover zijn goed, maar weet niet of er nog betere kandidaten zijn in de bovengenoemde prijsklasse.

Groeten en danken is heel lief, maar hebben we liever niet. Zie Het algemeen beleid

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 01-09-2012 19:58 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Hoofdtelefoon voor onderweg vallen onder Mobile :) Ik verhuis dit topic dus even de goede kant op: Audio en HiFi > Mobile Aankoopadviesforum

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.