2 VGA monitoren op 1 DVI-I aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-02 19:18

TimvH

Kletsmajoor

Topicstarter
Ik wil graag 2 VGA monitoren (iiyama PE2407HDSV & Acer AL1906) aansluiten op de DVI-I aansluiting van mijn Videokaart (Asus EN8400GS Silent) deze videokaart heeft wel een VGA aansluiting maar die wordt deels geblokkeerd door mijn kast, de VGA aansluiting zit deels onder een randje en ik ben niet van plan om de kast hiervoor te modden.
Wat raden jullie aan?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Als je een simpele VGA splitter gebruikt krijg je op beide monitoren hetzelfde beeld in dezelfde resolutie, betwijfel of dat handig gaat werken met jouw monitoren. Kun je niet een andere kabel met iets kleinere stekker oid proberen om toch je bestaande vga connector te gebruiken?

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-02 19:18

TimvH

Kletsmajoor

Topicstarter
Nielson schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:17:
Als je een simpele VGA splitter gebruikt krijg je op beide monitoren hetzelfde beeld in dezelfde resolutie, betwijfel of dat handig gaat werken met jouw monitoren. Kun je niet een andere kabel met iets kleinere stekker oid proberen om toch je bestaande vga connector te gebruiken?
Het is ook niet de bedoeling dat de 2 monitoren hetzelfde weergeven, ze moeten beide een apart beeld geven.

EDIT:
Ik heb een VGA kabeltje gepakt, aan de ene kant een stukje eraf gezaagd en het werkt :P

[ Voor 8% gewijzigd door TimvH op 01-09-2012 20:12 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier zijn buitengewoon veel topics over geweest. Met een stukje gezond verstand kun je daarnaast ook wel verzinnen dat één output één output is en dat je daar zonder veel kunst- of vliegwerk (DualHead2Go etc) geen twee verschillende outputs uit kunt toveren.

Voortaan aub de search gebruiken voor je een topic opent. Beter nog, als je een topic opent, altijd aangeven waar en hoe je gezocht hebt en wat je vond. Dan kunnen we je daar ook op weg helpen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.