Toon posts:

Cables rounden 8x5 of spagettie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben me kabels ff aan het rounden; ik heb ze nu in 8x5 strengen gesneden; of moet ik er spagettie van maken door alle kabeltjes afzonderlijk los te snijden; wat is beter..

ik wil ze met 8-en dan opelkaar binden met tie-ribs

advies !

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Helemaal tot spaghetti snijden heeft niet zoveel nut, als je ze per 5 ofzo lossnijdt werkt dat ook...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
is er nog een bep. manier om die kabeltjes opelkaar te stapelen; zodat ik geen extra interference krijg.. ??

• Demo

Demo

Gewoon allemaal netjes op elkaar leggen, denk ik (en allemaal met de zelfde kant 'boven' zeg maar)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:46

peeweeherman

energieleverend.nl

Op woensdag 28 maart 2001 12:40 schreef batman het volgende:
is er nog een bep. manier om die kabeltjes opelkaar te stapelen; zodat ik geen extra interference krijg.. ??
Bij 40-aderige kabel is de isolatie volgens mij zo dik en de doorvoersnelheid zo 'laag' dat er geen probleem ontstaat.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Topicstarter
het is helemaal gelukt !!

bedankt mensen..

nu nog een ata 100 kabel.. :)

• Demo

Demo

Op woensdag 28 maart 2001 13:48 schreef batman het volgende:
het is helemaal gelukt !!

bedankt mensen..

nu nog een ata 100 kabel.. :)
TIP: niet helemaal snijden... Klein sneetje maken en dan verder scheuren (scheurt ie op het dunste punt = tussen de kabels), helemaal snijden gaat vaak scheef...

Verwijderd

Topicstarter
a-ha.. maar die ata 33 kabel als ik die scheurde ging het gewoon vet fout.. dus dacht ook aan snijden..
kabel heb ik hier niet.. dus ik kijk wel..

TNX nogmaals !!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:46

peeweeherman

energieleverend.nl

Scheuren is naatje. Zet een scherpe punt tussen twee aders en trek de kabel er als het ware onderdoor, werkt veel beter! (8>

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Topicstarter
o.k.. en scsi kabels heb ik ook nog; die kunnen wel makkelijk geloof ik he.. die zijn hetzelfde als ata 33 kabels dus.. dat moet niet moeilijk zijn.. hier nog interference.. ??
Pagina: 1