lijst met games

Pagina: 1
Acties:
  • 707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 10:46
Goedenavond allen!

Ik vroeg me af is er een lijst van games die speelbaar zijn vanaf een Macbook Pro van eind 2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn er ja. Gewoon even Googlen. Bijv. http://store.steampowered.com/browse/mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:11

Umbrah

The Incredible MapMan

Kwestie van kijken wat er aan CPU/GPU in de laptop zit, en wat voor eisen de game stelt.

Noot dat sommige games onder MacOS trager werken dan onder Windows, serieus maakt dat het vaak een goed plan is om bootcamp te overwegen.

Als ik zo lees in je eerdere topic (van juni) dan komt het er op neer dat je een Intel IGP hebt: in feite kun je daar bar weinig games op spelen. Angry birds misschien.

[ Voor 27% gewijzigd door Umbrah op 31-08-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 10:46
Is Counter strike 1.6 te spleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Wat dacht je van het volgende: Neem even de moeite om een en ander op te zoeken.

GoT is geen helpdesk, en we verwachten enige inzet van mensen. Ik zou eens beginnen met zelf een lijstje te maken met games die je zou willen spelen. Vervolgens ga je kijken of die games er uberhaupt zijn voor OSX, of dat je Windows nodig hebt. Google is your friend. Daarna kan je op diverse reviewsites best een idee krijgen hoe bepaalde games lopen op de hardware die jij hebt.

Als je daarna nog steeds specifieke vragen hebt, kan je nog eens proberen een topic te openen. Het is wel nuttig om van tevoren eens te kijken naar Het algemeen beleid #quickstart

Dit topic gaat in elk geval dicht.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.