MSI P67A-GD80 (B3) dood na bios update

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 19:20

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Zojuist het bios van mijn P67A-GD80 (B3) geupdate. Ik moest een exe op een USB stick zetten en die draaien. In windows was hij bezig met het flashen dacht ik. Vervolgens wou hij rebooten. Hij reboot en gaat van mijn usb stick booten.

Zelf gereboot en ik wil met F2 naar het bios, ik zie een scherm met een progressie bar dat hij bezig is om mijn bios te flashen. Dat duurt even, vervolgens gaat hij mijn backup bios flashen. Dit is klaar hij zegt over 5 seconden ga ik rebooten voor je.

Vervolgens hoor je dat het systeem wil gaan booten maar 1 seconde later valt hij dood. En na 5 seconden probeert hij het opnieuw en dit blijft vervolgens in een eeuwige loop doorgaan. Dus continue aan / uit / aan / uit enz.

Ik heb al de voeding eraf getrokken, en de CMOS gereset. Maar hij wil gewoon niet meer normaal booten. Heeft ook lekker veel zin zo'n tweede bios als die ook verrot is.

Iemand een idee of ik hier zelf uit kan komen zonder dat ik weer stad en land af moet en dingen moet gaan opsturen etc. Zit midden in en verhuizing en kan dit er echt niet bij gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door me1299 op 31-08-2012 20:38 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 15:57
probeer eens te booten zonder sata apparaten en zonder usb apparaten aangekopelt.Als je oc genie gebruikt moet je die ook even uitzetten.

Wat zijn trouwens je overigen specs?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Bovengenoemd mobo, gtx 580 extreme lightning. 2X4GB geheugen weet niet meer welk type. Een Samsung SSD en verder niks eigenlijk.

Ik heb hem nu zo kaal mogelijk zonder randapparatuur. Hij wil gewoon niet meer aan.

[ Voor 25% gewijzigd door me1299 op 31-08-2012 20:41 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:18

D4NG3R

kiwi

:)

Je BIOS of UEFI zou ik nooit vanuit windows updaten. Sowieso geld bij BIOS updates -> If it ain't broken, don't (try to) fix it!

Maaruhm, dit word toch garantie aanvragen. Of voor een bedrag een nieuwe chip bestellen wat waarschijnlijk duurder is en langer gaat duren. Als de winkel of fabrikant van het moederbord zeurt dat dit je eigen fout is, moet je ze er gewoon op wijzen dat je de BIOS gepoogd hebt te updaten via een update programma van de fabrikant zelf. (Ik neem aan dat dit ook het geval is?)

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 31-08-2012 20:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Bios update zelf gebeurde niet vanuit windows. En hij was niet direct broken maar het was een oud bios, en ik had vaak dat als ik de PC aanzette dat hij er heel lang over deed voordat hij beeld gaf, viel uit ging weer aan en dan boote hij. Ik hoopte dat dit met een bios update verholpen zou zijn.

Wat een achterlijk zooitje zeg dat je met een officieel bios je mobo om zeep helpt.

• len-art
Probeer eens te booten met maar 1 ram dimm en als dit niet werkt probeer dan met een andere ram dimm te booten, dit om te voorkomen dat het aan je werkgeheugen ligt .

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Al geprobeert werkt niet. Is ook niet zo logisch, aangezien het bios gewoon corrupt is, het geheugen deed het altijd prima.

Maar bedankt voor je input ;)

Mobo is gekocht op 28-05-2011. Hoe lang zit daar normaliter garantie op?

[ Voor 30% gewijzigd door me1299 op 31-08-2012 20:55 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
DeathKnight24 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:28:

In windows was hij bezig met het flashen dacht ik. Vervolgens wou hij rebooten. Hij reboot en gaat van mijn usb stick booten. Zelf gereboot en ik wil met F2 naar het bios, ik zie een scherm met een progressie bar dat hij bezig is om mijn bios te flashen.
Met de usb stick erin gaat die updaten, maar daarbij wordt er een aantal keren gereboot, waarbij je de stick in de computer moet laten zitten. Je hoeft de gebruiksaanwijzing slechts zeer oppervlakkig te lezen om daar achter te komen, want het staat er ik weet niet hoeveel keer in het rood en vetgedrukt weergegeven. Daar ben je waarschijnlijk de fout ingegaan.

Kan je niet proberen een oudere bios erin te flashen?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Reepje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:22:
[...]

Met de usb stick erin gaat die updaten, maar daarbij wordt er een aantal keren gereboot, waarbij je de stick in de computer moet laten zitten. Je hoeft de gebruiksaanwijzing slechts zeer oppervlakkig te lezen om daar achter te komen, want het staat er ik weet niet hoeveel keer in het rood en vetgedrukt weergegeven. Daar ben je waarschijnlijk de fout ingegaan.

Kan je niet proberen een oudere bios erin te flashen?
Ik ben zelf nergens de fout in gegaan (behalve dat ik misshien gewoon gigabyte had moeten blijven kopen)

Ik heb die stick vrolijk laten zitten en die procedure heeft hij prima doorlopen. Pas daarna toen hij het bios had geflashed bleef hij automatisch eeuwig in die loop hangen. Op internet zijn er meer mensen met hetzelfde probleem.

Ik kan niks meer flashen het bord komt simpelweg niet eens in de POST. Hij krijgt stroom en binnen 1 secode valt hij weer uit.

Bord is volgens andere topics op het msi forum rijp voor RMA.

[ Voor 6% gewijzigd door me1299 op 31-08-2012 21:28 ]

• len-art
DeathKnight24 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:27:
[...]

Ik ben nergens de fout in gegaan (behalve dat ik misshien gewoon gigabyte had moeten blijven kopen)
Ik heb zelf bijna het zelfde moederbord en klopt het dat je eerste click bios 1 erop had staan en clickbios 2 erop zou krijgen met de update. Was bij mij in ieder geval wel zo bij de laatste grote update. Misschien dat hierbij iets fout zit wat zal zorgen voor een niet bootend bord. Ik heb zelf geen problemen gehad met deze update en mijn bord is sneller geworden met het booten van de bios.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Nou ding terug gebracht, geen zin om weken te wachten dus gelijk een ander bord meegenomen. Een Asus P8Z77-M. Heel de avond lopen klootzakken om mijn cpu cooler erin te krijgen, die is te groot voor dit bord.

Eindelijk klaar wil ik dat ding aanzetten, geen post. Moederbord dood, ook met een andere voeding etc.

[ Voor 27% gewijzigd door me1299 op 03-09-2012 23:07 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Kan iemand mij adviseren in deze want ik word gek :'(

Die asus terug gebracht, blijken de pinnetjes verbogen, dag garantie, dag geld :( Naja eigen schuld helaas. Een nieuw msi bod meegenomen (geldboom iemand?)

Net weer het hele systeem in elkaar gezet, wil ik hem aanzetten. WEER NIKS. 200ms oid een flits van fans. En weer dood. Ik ben echt ten einde raad inmiddels.

Ik dacht oh nee straks zijn nu alle pinnetjes krom en doe ik iets verkeerd ofzo. (heb toch al heel wat systemen gebouwd maar toch) . De pinnetjes zijn godzijdank gewoon recht.

Maar ik geloof nooit dat er nu 2 bordjes allebei DOA zijn. Hoe kan dit? Ik heb het moederbord nu zonder CPU en ZONDER videokaart en hij start niet op. Zonder proc gaat hij normaal toch wel aan? Dan zal het wel de voeding zijn zou je denken, andere voeding gehaald net maar nog steeds hetzelfde probleem :(

Wat kan er verder in vredesnaam fout zijn? De cpu zelf kan nog stuk zijn maar ook zonder proc begint hij er niet aan.

Iemand een idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder CPU hoeft een bord niet aan te gaan hoor, sterker nog, veel borden blijven dan redelijk dood.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ok, dan zou de CPU dus kapot moeten zijn. Kan ik er ook nog wel bij gebruiken. Ik heb helaas geen andere cpu om te testen, dan zal ik toch naar een computerwinkel moeten gaan en het hele zooitje meenemen.

Wat ook raar is, als ik die 4 pin naast de 24 pins aansluit dan gaat hij uberhaupt helemaal niet meer aan.

[ Voor 21% gewijzigd door me1299 op 03-09-2012 23:32 ]

• Midnight4u
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik denk dat het verstandig is om even naar een winkel te gaan.

Het hoeft niet zo te zijn dat je CPU defect is geraakt, maar dat je ander mobo een BIOS update moet hebben. Ja gaan we weer, maar er zijn velen op Tweakers geweest dat naar een lager CPU vragen om even de BIOS update uit te voeren. Dit omdat het "nieuwere" nog niet de ondersteuning heeft bij de release.

if the corruption has no consequences then there is no end to it

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Het is een nieuw ivy bridge moederbord en mijn processor is nog een sandy bridge. Dus dat zou geen probleem mogen geven neem ik aan?

Ik heb moederbord, cpu, geheugen en voeding bij elkaar gepakt om mee te nemen. De enige logische verklaring die mij nog rest is dat de CPU toast is. Maar dan nog ben ik van mening dat een moederbord zonder CPU wel aan moet gaan. Maar wellicht is dat een misvattig zoals TERW-DAN boven suggereert.

Maar dan zou het dus goed kunnen dat die bios update de CPU heeft gefrituurd.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2928rv5.jpg

Kaler dan dit wordt het niet, op een laminaat vloer enkel mobo plus voeding. Geen sjoege..

Zo irritant dit, mijn hele huis is bezaaid met doosjes schroefjes en rotzooi van hardware. Ik ben zowat 30 maar ben net een klein kind als het niet werkt en er geen oplossing is krijg ik gewoon geen rust in mijn kop.

[ Voor 26% gewijzigd door me1299 op 04-09-2012 00:52 ]

• Midnight4u
Een CPU maak je tegenwoordig maar weinig mee dat het stuk gaat en zeker niet na een BIOS update. Lijkt me sterk dat deze BIOS een instelling heeft gehad dat hij een te hoge Vcore (bijvoorbeeld) gehad heeft.

Je kunt helaas niet aan de doos zien welk BIOS er nu op staat, maar bekijk de website van je moederbord en zie CPU Compatible lijst of je CPU met dat BIOS word ondersteunt of een latere versie.

En anders; Bel de winkel en vraag of je langs mag komen en je een paar dingen mag testen bij ze.

[ Voor 26% gewijzigd door Midnight4u op 04-09-2012 01:02 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Midnight4u schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:59:
Een CPU maak je tegenwoordig maar weinig mee dat het stuk gaat en zeker niet na een BIOS update. Lijkt me sterk dat deze BIOS een instelling heeft gehad dat hij een te hoge Vcore (bijvoorbeeld) gehad heeft.

Je kunt helaas niet aan de doos zien welk BIOS er nu op staat, maar bekijk de website van je moederbord en zie CPU Compatible lijst of je CPU met dat BIOS word ondersteunt of een latere versie.

En anders; Bel de winkel en vraag of je langs mag komen en je een paar dingen mag testen bij ze.
Ja dat laatste ga ik doen, ik heb gewoon geen andere middelen thuis ter beschikking om het zelf op te lossen. Tot nu toe heb ik altijd wel zelf kunnen doen :P

Ik heb de bon van de CPU ook gevonden dus die is hopelijk ook nog onder garantie mocht die stuk zijn. Maar dan zal die omdat die ouder dan een jaar is ook niet direct vervangen worden ben ik bang.

[ Voor 5% gewijzigd door me1299 op 04-09-2012 01:01 ]

• Midnight4u
Leg er alsjeblieft je moederbord doosje eronder
En kijk of de BIOS jumpertje wel goed staat? En test svp wel met een CPU en memory stickje.

En geloof mij dat TERW-DAN goed verstand van zaken heeft :) Bekijk zijn reviews zal ik maar zeggen.

Bekijk het nog even door en ik snap je frustratie en ik hoop dat ie gewoon een BIOS update moet hebben voor je CPU. Je CPU zal gewoon omgeruild worden naar mijn weten.

Test nog even door en pak anders ook een ander voeding.

Yep, ren naar de winkel als het licht word. :) En kom later terug als alles weer werkt. Zoveel dode draadjes hier op Tweakers wat soms jammer is.

[ Voor 8% gewijzigd door Midnight4u op 04-09-2012 01:06 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
YouTube: MY PC: startup without cpu :D

Hier een voorbeeldje van een mobo zonder cpu. Gaat wel gewoon aan.

Alles zit nu ingepakt, dit keer met beschermkapje op de cpu socket. Ik stond nog voor aap ook met dat asus bord, ik weet zeker dat hij het niet deed, maar bij de balie zeggen ze joh kijk eens naar die pinnetjes, vind je het gek dat hij het niet doet? Maak ze dan nog maar wijs dat de pinnetjes daarvoor nog prima in orde waren :')

Zal iig het resultaat laten weten.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 00:03
Ehm, niet om het een of ander hoor. Je had naast de ATX connector de "P4" powerconnector ook wel aangesloten? Op de foto zit die er namelijk niet op.
edit:
Ik ga er eigenlijk wel van uit, maar je weet maar nooit ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Puch-Maxi op 04-09-2012 01:23 ]

My favorite programming language is solder.

• Midnight4u
Hmm een CHIEFTEC voeding (brrrr) en lijkt mij een zeer oude (300Watt?).

Goed dat je het nu even opgeeft en ik ga voor:

1. BIOS update nodig en de CPU niet defect.
2. Combinatiegeval dat je voeding waarschijnlijk op laatste benen stond en "1.".

/Edit: Ik keek even op: http://www.asus.nl/Mother...ket_1155/P8Z77M/#download

En ik lees: "

P8Z77-M BIOS 1102

1.Improve system stability.
2.Improve memory compatibility.
3.Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us

*Note: Never shut down or reset the system when updating the BIOS. The system will automatically reboot when BIOS update completes. "

Waarschijnlijk heb je nog de eerste BIOS erop staan de "0802". En er zijn er al velen erna gekomen qua BIOS updates.

Ben benieuwd en succes en sterkte !

[ Voor 50% gewijzigd door Midnight4u op 04-09-2012 01:36 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Puch-Maxi schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:22:
Ehm, niet om het een of ander hoor. Je had naast de ATX connector de "P4" powerconnector ook wel aangesloten? Op de foto zit die er namelijk niet op.
edit:
Ik ga er eigenlijk wel van uit, maar je weet maar nooit ;)
Initiëel wel ja ;)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Midnight4u schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:28:
Hmm een CHIEFTEC voeding (brrrr) en lijkt mij een zeer oude (300Watt?).

Goed dat je het nu even opgeeft en ik ga voor:

1. BIOS update nodig en de CPU niet defect.
2. Combinatiegeval dat je voeding waarschijnlijk op laatste benen stond en "1.".

/Edit: Ik keek even op: http://www.asus.nl/Mother...ket_1155/P8Z77M/#download

En ik lees: "

P8Z77-M BIOS 1102

1.Improve system stability.
2.Improve memory compatibility.
3.Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us

*Note: Never shut down or reset the system when updating the BIOS. The system will automatically reboot when BIOS update completes. "

Waarschijnlijk heb je nog de eerste BIOS erop staan de "0802". En er zijn er al velen erna gekomen qua BIOS updates.

Ben benieuwd en succes en sterkte !
Het betreft een asus, en die voeding is slechts om mijn 1000watt coolermaster uit te sluiten :)

• Midnight4u
Goeiemorgen en al gebeld? :)

Gotcha, wilde het even weten en was even qua info missende en welk i7 CPU je hebt.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Zit nu bij de pc boer maar er zijn nog 10 mensen voor me zucht...

Ik heb nu een i5 2500k

[ Voor 16% gewijzigd door me1299 op 04-09-2012 09:18 ]

• Midnight4u
DeathKnight24 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:18:
Zit nu bij de pc boer maar er zijn nog 10 mensen voor me zucht...

Ik heb nu een i5 2500k
Wel gebeld?

Dat zaakje loopt goed zeg en alleen maar goed.
Leg gewoon je situatie uit en je uren werk en nog geen resultaat. Misschien moet je een prikkie betalen voor het/de onderzoek, maar als je het geheel éénmaal draaiende hebt dan heb je wat jaren plezier. Keep your cool.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hahaha, komt wel goed hoor :P Maar bedankt.

• Midnight4u
DeathKnight24 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:27:
Hahaha, komt wel goed hoor :P Maar bedankt.
Snuf niet teveel rond in een hardware winkel. Just saying.

Mijn advertentie op dit topic nu:

"Ads door Google

Game Verslaafd?
Games zijn een serieuze verslaving Wij helpen u graag. 100% vergoed!"

Zucht...kán toepasselijk zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Midnight4u op 04-09-2012 09:34 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DeathKnight24 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:09:
YouTube: MY PC: startup without cpu :D

Hier een voorbeeldje van een mobo zonder cpu. Gaat wel gewoon aan.
Het is ook niet zo dat het niet KAN, maar er zijn genoeg moederborden die geen sjoege geven als er geen CPU inzit. Daarom is dit geen betrouwbare methode (tenzij je precies weet wat jouw moederbord doet).

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Probleem is opgelost, ben er uiteindelijk zelf nog achter gekomen waar het fout ging. Het is best wel Gênant :o Processor is gelukkig niets mis mee. Jullie mogen raden :P

[ Voor 20% gewijzigd door me1299 op 04-09-2012 22:59 ]

• Midnight4u
DeathKnight24 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:58:
Probleem is opgelost, ben er uiteindelijk zelf nog achter gekomen waar het fout ging. Het is best wel Gênant :o Processor is gelukkig niets mis mee. Jullie mogen raden :P
Ermm... stekker in stopcontact? ;)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:41
Midnight4u schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:59:

Ha, ik had van de week nog een Gigabyte 1155 socket met een 3750K en 8GB waarbij de Scythe cooler niet goed vast zat en de proc het bord en geheugen gesloopt heeft.
De i5 3750K was letterlijk zwart aan de onderkant.

Kostenpost = nog een keer 438 euro.
Is dit geen Garantie ?, nee niet als je je pc omzeep helpt.

@ hierboven de CPU pins van de voeding :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 04-09-2012 23:59 ]

• Midnight4u
Mektheb schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:58:
[...]

Ha, ik had van de week nog een Gigabyte 1155 socket met een 3750K en 8GB waarbij de Scythe cooler niet goed vast zat en de proc het bord en geheugen gesloopt heeft.
De i5 3750K was letterlijk zwart aan de onderkant.

Kostenpost = nog een keer 438 euro.
Is dit geen Garantie ?, nee niet als je je pc omzeep helpt.

@ hierboven de CPU pins van de voeding :P
Auw dat doet zeer. Kon je het garantie echt niet claimen of werk maakt via W.A. verzekering?

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:58

ManiacsHouse

Scheisse!

En wat was het nou? Of moeten we eerst een weekje raden? :p

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ter lering en (leed)vermaak:

Probeer niet het moederbord met 6+2 voor PCI-E te voeden ipv 4+4 voor de CPU :')

[ Voor 22% gewijzigd door me1299 op 05-09-2012 10:10 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Net andersom zul je bedoelen :P . Niet je CPU met de 6+2 connector proberen te voeden.

Maaruhm, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die connector krijg je er alleen in als je behoorlijk veel kracht zet!

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 05-09-2012 09:23 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:41
Midnight4u schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:01:
[...]

Auw dat doet zeer. Kon je het garantie echt niet claimen of werk maakt via W.A. verzekering?
Was van een klant van mij, en of die dat kan regelen met ze verzekering moet die zelf maar proberen.
Maar goed er gaat genoeg mis met zelfbouw computers zo zie je maar weer ;).

voor de helderheid ( ik heb het niet gedaan :P )

• Midnight4u
DeathKnight24 bedankt dat je terug reageerde en uiteindelijk alles draaiende hebt gekregen. Natuurlijk volgen er nog wat tweaks aan te passen, maar ik ben blij dat je nu uiteindelijk een syteem hebt en niets gefrituurd hebt. Niet alles past in gaatjes.

@Mektheb, ik heb ook zo'n klant gehad en die vertelde mij dat ineens een BIOS virus had. Einde relatie na een gesprek met een 2 tal mensen dat enigszins wat 'verstand' erover had. Gezegd, zoiets als 'good luck'. En niets meer gehoord.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:20:
Net andersom zul je bedoelen :P . Niet je CPU met de 6+2 connector proberen te voeden.

Maaruhm, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die connector krijg je er alleen in als je behoorlijk veel kracht zet!
Eh juistem. Die connector ging er nog vrij eenvoudig in eerlijk gezegd. Maar je kan er totaal niet fatsoenlijk bij als de CPU cooler en het moederbord gemonteerd zijn.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Apart :P

Afbeeldingslocatie: http://www.playtool.com/pages/psuconnectors/pcie8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.playtool.com/pages/veryold/eps4plus4.jpg

Zo heel makkelijk zou het niet mogen gaan gezien de vierkantjes rechtsboven de PCI-E 6+2 of PCI-E 8 connector.

Ik hoop voor je dat alleen je moederbord gefrituurd is.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hmmja, ik zou graag een filmpje maken om aan te tonen hoe makkelijk het is mijn geval ging, maar hij draait nu prima dus dat hou ik lekker zo ;)

• Midnight4u
gl hf :)

[ Voor 86% gewijzigd door Midnight4u op 05-09-2012 11:41 ]

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 13:18
het is veel eens leuk om heel de topic te lezen
en dat ik later zoiets niet tegenkom
ben blij dat het opgelost is
leve tweakers.net zou ik zeggen :p

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Je denkt dat je klaar bent, maar dan dient het volgende probleem zich alweer aan:
MSI Z77A-G45 faalt altijd met overklokken

Pagina: 1