Upgraden hardeschijf in laptop. Hoe zit het met garantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht (2 maand terug) alleen hier zit een normale hardeschijf in. Kan ik deze eigelijk ook vervangen naar een SSD zonder dat mijn garantie vervalt? Ik had al even gekeken en ik zag geen stikkertje op de onderkant zitten die ik kapot zou kunnen treken.

Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Al zaten er 100 stikkertjes, garantie vervalt niet als je een dergelijk stickertje zou verbreken.

Als je de SSD goed inbouwt (dus niet met je schroevendraaier uitschiet en door een printplaat gaat ofzo) dan blijft de garantie gewoon van kracht.
Mocht je de garantie ooit nog eens nodig hebben, is het wel slim om eerst even de harde schijf weer in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Die stickers zijn wettelijk niet houdbaar. Bij ons (retailer) wordt altijd wel even gekeken in het desbetreffende apparaat als er stickers zijn verbroken. Om hierboven genoemde reden, dat mensen wel eens uitschieten met de schroevendraaier. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.