Ik werd laatst door een vriend geattendeerd op Artemis Spaceship Bridge Simulator.
Dit is een spel voor (bijv) LANparty's.
In het spel speel je de crew van een ruimteschip. Denk aan Star Trek.
Er is een kapitein en er zijn de andere leden van de crew, zoals helm, weapons, comms, engineering en science. Je speelt met minimaal 3 spelers.
Ieder crewlid zit achter zijn eigen computer en heeft daar controle over zijn betreffende ding. De kapitein heeft geen computer, maar er is wel een 'hoofdscherm' waar je vanalles op kan laten zien (naar buiten kijken, galaxy map, etc.)
Hier een (willekeurig) voorbeeldje van wat gasten die het spelen:
En hier de link naar het spel:
Artemis Spaceship Bridge Simulator
Het spel zelf is $40,-, maar je kan een demo downloaden en hiermee met 3 man spelen.
Hebben mensen ervaring met dit spel? Het lijkt mij wel een leuk spel, eigenlijk
Dit is een spel voor (bijv) LANparty's.
In het spel speel je de crew van een ruimteschip. Denk aan Star Trek.
Er is een kapitein en er zijn de andere leden van de crew, zoals helm, weapons, comms, engineering en science. Je speelt met minimaal 3 spelers.
Ieder crewlid zit achter zijn eigen computer en heeft daar controle over zijn betreffende ding. De kapitein heeft geen computer, maar er is wel een 'hoofdscherm' waar je vanalles op kan laten zien (naar buiten kijken, galaxy map, etc.)
Hier een (willekeurig) voorbeeldje van wat gasten die het spelen:
En hier de link naar het spel:
Artemis Spaceship Bridge Simulator
Het spel zelf is $40,-, maar je kan een demo downloaden en hiermee met 3 man spelen.
Hebben mensen ervaring met dit spel? Het lijkt mij wel een leuk spel, eigenlijk
"Always remember to quick save" - Sun Tzu