Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website met page turn effect

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik voorop stellen dat ik geen proggrammeerervaring heb.
Ik heb al gezocht op dit onderwerp (page turn) en heb verschillende mogelijkheden gevonden, maar deze doen niet wat ik graag wil. Dit zijn flipbooks, page peel, flipping books, etc.

Voor een website ben ik op zoek naar een script dat, als je op een knop klikt, een nieuwe pagina opent als ware het een bladzijde in een boek. Er zijn voldoende websites te vinden die dan een openslaand boek tonen maar dat zoek ik niet. Ik zou graag willen dat als je op een knop klikt , je alleen de rechter pagina ziet, de linker pagina verdwijnt. nadat deze opengeslagen is.

Is zoiets er?
Kan ik met het script van deze site iets of kan ik hier iets mee?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat weerhoud je er van om het te testen?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik eindeloos bezig ben en niet verder kom.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 17:59 . Reden: Hoofdletter ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat verwacht je dan? Dat je hier in een paar uur een antwoord krijgt, terwijl je in die tijd dat je wacht je eigen vraag kan beantwoorden. En ben je zelf ook wat wijzer geworden aan ervaring ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaZ op 31-08-2012 18:04 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Anderen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:43:
Laat ik voorop stellen dat ik geen proggrammeerervaring heb.
Dan ben je al gauw aan 't verkeerde adres in de Devschuur® waar het gaat om zélf programmeren/maken/bedenken/...doen ;)
Ik heb al gezocht op dit onderwerp (page turn) en heb verschillende mogelijkheden gevonden, maar deze doen niet wat ik graag wil. Dit zijn flipbooks, page peel, flipping books, etc.
Dus eigenlijk wil je een scriptrequest doen?
Voor een website ben ik op zoek naar een script dat, als je op een knop klikt, een nieuwe pagina opent als ware het een bladzijde in een boek. Er zijn voldoende websites te vinden die dan een openslaand boek tonen maar dat zoek ik niet. Ik zou graag willen dat als je op een knop klikt , je alleen de rechter pagina ziet, de linker pagina verdwijnt. nadat deze opengeslagen is.

Is zoiets er?
Oh, je topic is meer bedoeld als waar vind ik...?
Kan ik met het script van deze site iets of kan ik hier iets mee?
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:58:
Dat ik eindeloos bezig ben en niet verder kom.
Kan iemand even... uitleggen doen we hier niet aan ;)
Nope.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 31-08-2012 18:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.