Ik zit te twijfelen of een upgrade zal doen van mijn huidige systeem of voor een nieuw systeem te gaan (waarbij ik de kast en voeding houd).
Op dit moment heb ik de volgende onderdelen:
Asrock K10N78HSLI-GLAN
AMD Athlon X2 7750
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Corsair CX400W
cooler master elite 333
en een oude harde schijf (die sowieso vervangen dient te worden)
Ik wil de PC vooral gebruiken voor wat internetten, office, af en toe spelletje (generals/Supreme Commander) en wat photoshop en filmpjes bewerken af en toe.
De harde schijf wil ik sowieso vervangen door een nieuwe harde schijf (SSD of gewone, weet niet of een SSD zin heeft), een videokaart lijkt me ook handig indien ik het huidige moederbord houd, ook kan ik de CPU uograden (het moederbord is AM3 ready) maar weet niet of dit veel verschil zal uitmaken).
Op dit moment heb ik de volgende onderdelen:
Asrock K10N78HSLI-GLAN
AMD Athlon X2 7750
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Corsair CX400W
cooler master elite 333
en een oude harde schijf (die sowieso vervangen dient te worden)
Ik wil de PC vooral gebruiken voor wat internetten, office, af en toe spelletje (generals/Supreme Commander) en wat photoshop en filmpjes bewerken af en toe.
De harde schijf wil ik sowieso vervangen door een nieuwe harde schijf (SSD of gewone, weet niet of een SSD zin heeft), een videokaart lijkt me ook handig indien ik het huidige moederbord houd, ook kan ik de CPU uograden (het moederbord is AM3 ready) maar weet niet of dit veel verschil zal uitmaken).