Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 22:10
Mijn dochter heeft bovengenoemde telefoon. Sinds gisteren is er een probleem met het opladen en het verbinden met een PC. De telefoon lijkt niet te worden opgeladen en geeft aan dat de accu nog voor 15 % vol is. Een verbinding met de PC (USB, of LG-PC-software) lukt ook niet. Ik veronderstelde dat de micro-usb wel kapot zou zijn. Het blijkt echter dat de accu wel warm wordt, wanneer we de telefoon een tijdje aan de oplader laten liggen. Ook kunnen we gewoon het apparaat blijven gebruiken. Ik vermoed dat er nu sprake is van een softwareprobleem, waardoor het laadniveau niet goed wordt weergegeven. Er is een softwareupdate beschikbaar, maar die krijg ik niet geinstalleerd, omdat het apparaat eist dat ik daarvoor eerst een lader aansluit. En dat is nu net het probleem, dat het OS die niet herkent. Kortom, ik zit in een vicieuze cirkel met dit ding. :'(
Heeft iemand misschien een tip om dit op te lossen?

Besturingssysteem is Android 2.3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
Heb mijn nexus met vergelijkbare problemen terug gestuurd. Deze heb ik nog wel een keer kunnen laden toen het toestel uit stond, misschien is dat een idee

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je hem al een keer opnieuw opgestart?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
Nee, beide mogelijkheden leverden niets op. Ik heb ook een reset naar fabrieksinstellingen gedaan, maar dat bood ook geen soulaas. Er zit nog uiteraard nog garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
Inmiddels heb ik het toestel weer thuisgekregen van T-mobile. Valt volgens de klantenservice niet te repareren en is ook geen garantie. Wat er precies kapot is en waarom dat dan niet onder garantie valt wordt echter niet verteld.

"De reparatie kon helaas niet binnen de garantie uitgevoerd worden. Een mogelijke oorzaak hiervan is dat u de prijsopgave niet heeft geaccepteerd of teruggestuurd, danwel dat de reparatie duurder is dan de aanschaf van een nieuw toestel."

Een prijsopgave is mij niet toegestuurd. Wat een ongelooflijk slechte service om mensen met zo'n vaag verhaal af te durven schepen. De bereikbaarheid per telefoon en email is allerbelabberdst en dus heb ik maar een brief gestuurd.

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 15:55
Ik zou even met LG Klantenservice bellen, ben daar laatst gewoon goed geholpen. Wellicht kunnen ze er andere software voor je opzetten, een nieuwere versie (als het inderdaad een software-probleem is). Dit kan wel alleen als het een los toestel is of een toestel icm met abonnement. Wanneer het gaat om een prepaid-pakket loopt de garantie alleen via T-Mobile.

EDIT: nummer is 0900 543 5454

[ Voor 4% gewijzigd door crankthisup op 26-09-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
Gedaan. Toestel wordt door T-mobile vervangen door een nieuwe.
Pagina: 1