Ik probeer via php met de curl functions te communiceren met de management interface (ILO) van een HP Proliant server. Deze kunnen aangesproken worden door XML queries te sturen naar een webadres. Dit is me al gelukt door simpelweg een ssl socket te openen naar die weburl (fsockopen) en met fwrite de xml data te sturen met onderstaande header:
en daaronder het XML request.
Dit wil ik nu graag met CURL doen maar met CURL kan ik alleen data sturen mbv POST en POSTFIELDS. Nou is het probleem dat de XML request niet in een postfield moet maar gewoon meteen na de header in de body moet komen (zoals ik met fwrite deed). Is dit mogelijk met CURL? De XML request in een variabele aan de CURLOPT_POSTFIELDS meegeven geeft geen resultaat.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| $header = 'POST /ribcl HTTP/1.1' . "\r\n"; $header .= "HOST: 10.40.0.11" . "\r\n"; $header .= "User-Agent: locfg-Perl-script/bla" ."\r\n"; $header .= "Content-Type: text/xml"."\r\n"; $header .= "Content-length: ".strlen($xmldata) . "\r\n"; $header .= 'Connection: Close' . "\r\n"; $header .= "\r\n"; |
en daaronder het XML request.
Dit wil ik nu graag met CURL doen maar met CURL kan ik alleen data sturen mbv POST en POSTFIELDS. Nou is het probleem dat de XML request niet in een postfield moet maar gewoon meteen na de header in de body moet komen (zoals ik met fwrite deed). Is dit mogelijk met CURL? De XML request in een variabele aan de CURLOPT_POSTFIELDS meegeven geeft geen resultaat.