Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een e-reader van kobo en ben hier erg blij mee, je kan er inderdaad in zonlicht mee lezen zoals gezegd en het houdt prettig vast :) . na wat boeken te hebben gedownload en op een sdkaartje heb gezet ben ik begonnen met lezen. hier loop ik tegen het volgende aan; telkens als ik een blz. omsla geeft het een ezelsoor zonder dat ik erom vraag en ik kan nergens vinden hoe ik dit weg krijg. het vervelende hiervan is dat nadat de ezelsoor erin gezet komt het ook meteen terug springt naar het beginscherm zodat ik iedere keer weer het boek moet aanklikken en de blz kan lezen, dit begint erg te irriteren :( . ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
ik krijg trouwens ook niet het wolkje in de rechter bovenhoek om op internet te kunnen of instellingen te wijzigen zoals vermeld in de handleiding terwijl ik wel met internet wifi verbonden ben, iemand hiervoor een oplossing?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 14:16

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zou je dat niet beter in het Kobo-topic kunnen posten?
\[e-readers] Kobo Touch / Wifi

Hoe blader je naar de volgende blz (swipe, tikken op rechter deel van het scherm, anders?), is het ook als de boeken niet op een SD-kaart maar op de kobo zelf staan, is het van het begin af geweest, heb je de nieuwste firmware geinstalleerd (en zo ja, was het daarvoor ook zo of pas daarna), druk je niet per ongeluk de home-knop in ipv te bladeren... Verbindingssettings kun je vanaf je home-screen regelen, via het menu Home (en dan naar settings oid) of rechtstreeks op het verbindingsicoontje. De layout van het home-screen is bij de laatste firmware-update gewijzigd maar volgens mij het je toen ook een nieuwe handleiding gekregen en daar staat het allemaal precies in.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Topicstarter
hai snoeikoei, ja misschien had ik het beter daar kunnen neerzetten maar zo'n digibeet als ik kon in de eerste instantie al niet vinden waar ik iets kon plaatsen en ik ben blij dat er toch iemand gereageerd heeft bedankt. ik heb nu het nieuwe firmware geïnstalleerd en het lijkt erop alsof de ezelsoren wegblijven super! :)
ik tikte op het scherm en ik heb ook geprobeerd om te swipen maar het kwam bij beiden.en in de handleiding kon ik hier echt niks over vinden.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 14:16

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:55:
hai snoeikoei, ja misschien had ik het beter daar kunnen neerzetten maar zo'n digibeet als ik kon in de eerste instantie al niet vinden waar ik iets kon plaatsen en ik ben blij dat er toch iemand gereageerd heeft bedankt. ik heb nu het nieuwe firmware geïnstalleerd en het lijkt erop alsof de ezelsoren wegblijven super! :)
ik tikte op het scherm en ik heb ook geprobeerd om te swipen maar het kwam bij beiden.en in de handleiding kon ik hier echt niks over vinden.
Mooi dat het opgelost lijkt, maar wel apart, dit probleem heb ik iig niet eerder gehoord!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Topicstarter
hai snoeikoei ik heb te snel gereageerd heel vreemd maar ik kon echt een paar bladzijdes lezen voordat de ezelsoor ineens weer verscheen dus wat er nu gebeurt is weet ik niet. ik heb niks anders gedaan dan een tikje op de zijkant van het scherm om de blz om te slaan zoals ik daarvoor ook al deed.
ik hoop dat je nog een idee hebt?
en trouwens kan ik deze topic verplaatsen naar de plek waar je aangaf? of moet ik mijn vraag hierna kopieeren??
bedankt alvast voor het antwoord.