Ik heb een e-reader van kobo en ben hier erg blij mee, je kan er inderdaad in zonlicht mee lezen zoals gezegd en het houdt prettig vast
. na wat boeken te hebben gedownload en op een sdkaartje heb gezet ben ik begonnen met lezen. hier loop ik tegen het volgende aan; telkens als ik een blz. omsla geeft het een ezelsoor zonder dat ik erom vraag en ik kan nergens vinden hoe ik dit weg krijg. het vervelende hiervan is dat nadat de ezelsoor erin gezet komt het ook meteen terug springt naar het beginscherm zodat ik iedere keer weer het boek moet aanklikken en de blz kan lezen, dit begint erg te irriteren
. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
ik krijg trouwens ook niet het wolkje in de rechter bovenhoek om op internet te kunnen of instellingen te wijzigen zoals vermeld in de handleiding terwijl ik wel met internet wifi verbonden ben, iemand hiervoor een oplossing?
ik krijg trouwens ook niet het wolkje in de rechter bovenhoek om op internet te kunnen of instellingen te wijzigen zoals vermeld in de handleiding terwijl ik wel met internet wifi verbonden ben, iemand hiervoor een oplossing?