Mijn zus is op zoek naar een laptop voor de universiteit. Deze laptop moet makkelijk mee te nemen zijn. Hij moet dus licht zijn, maar ook compact. Hierdoor denken wij dat de laptop tussen de 13 en 14,1 inch moet zitten. De accuduur van de laptop moet ook goed zijn.
Uit verschillende berichten heb ik al eerder gelezen dat een acer niet aan te raden is. Ze bezuinigen op de accu en behuizing dus acer valt af. Verder weet ik niet welke merken goed zijn, suggesties zijn dus zeker welkom.
De laptop wordt gebruikt voor tekstverwerken, browsen, filmpjes kijken en andere dagelijkse dingen. Is hier dan een intel core i3 voor nodig, of kun je al gauw een i5 nemen? De grafische kaart is dus minder van belang.
Dit alles moet rond de €500,- kosten.
Ik zie de reacties tegemoet
EDIT: Eis ik teveel voor het budget, gezien de weinige (geen) reacties?
Uit verschillende berichten heb ik al eerder gelezen dat een acer niet aan te raden is. Ze bezuinigen op de accu en behuizing dus acer valt af. Verder weet ik niet welke merken goed zijn, suggesties zijn dus zeker welkom.
De laptop wordt gebruikt voor tekstverwerken, browsen, filmpjes kijken en andere dagelijkse dingen. Is hier dan een intel core i3 voor nodig, of kun je al gauw een i5 nemen? De grafische kaart is dus minder van belang.
Dit alles moet rond de €500,- kosten.
Ik zie de reacties tegemoet
EDIT: Eis ik teveel voor het budget, gezien de weinige (geen) reacties?
[ Voor 4% gewijzigd door Daiov97 op 31-08-2012 15:01 ]