Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

motion detection programma

Pagina: 1
Acties:

• boelensman1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 17:05
Heey,

De IP camera die bij ons thuis staat maakt elke seconde een foto. Ik ben op zoek naar een stukje software die deze plaatjes na kan kijken op verandering, en alle plaatjes die geen verandering hebben verwijderen. Het hoeft allemaal niet automatisch te gebeuren, zolang ik maar 1 keer in de week ofzo dat programma er op los kan laten. Het is zo vervelend om een kwart miljoen foto's elke keer na te kijken.

mvg,
Wigger

CTO van Appeal

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
is het niet veel logischer om pas een foto te maken als er beweging plaatsvindt?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En wat heb je zelf al gevonden, en waarom voldeed dat niet?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• boelensman1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 17:05
Notehoutelade schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:02:
is het niet veel logischer om pas een foto te maken als er beweging plaatsvindt?
Ja, maar helaas werkt de camera niet op die mannier.
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:03:
En wat heb je zelf al gevonden, en waarom voldeed dat niet?
Ik heb niks kunnen vinden. Daarom post ik het nu hier in de hoop dat jullie misschien iets weten. Je hebt overigens wel gelijk, als je m'n verhaal leest lijkt het alsof ik begonnen ben met het hier te vragen, maar geloof me, ik heb al behoorlijk lang gezocht.

CTO van Appeal

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Motion doet precies wat je wilt.

[ Voor 33% gewijzigd door u_nix_we_all op 31-08-2012 11:12 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
En anders is DupliFinder misschien iets?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ZoneMinder werkt ook prima met IP cams.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:00
ZoneMinder heb ik vaker voorbij zien komen inderdaad. En je kan het ook gewoon in een virtual machine draaien, dus je hoeft niet je hele PC configuratie over de kop te gooien :)

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
Milestone een optie? Krachtig pakket en ondersteund vele camera's. Dacht dat er een gratis variant was.
Pagina: 1