Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Galaxy Camera: geslaagde symbiose

Pagina: 1
Acties:

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
In het artikel "http://tweakers.net/reviews/2721/4/samsung-galaxy-camera-geslaagde-symbiose-tot-slot.html" staat bij de conclusie: "De quadcore-processor en het scherpe 4,8"-scherm zijn op hun taak berekend, en met de 3g/4g-connectiviteit is het maar de vraag of we wifi erg zullen missen."

Hieruit maak ik op dat er geen wifi op het toestel zit, dit is echter wel zo. Verder staat dat zelfs ook in de voorgaande tekst, namelijk op de 2e pagina van het artikel "Samsung levert zowel een 3g- als een 4g-versie, die overigens ook beide over wifi-ondersteuning beschikken."

Ik zie in de reacties dat er ook veel mensen zeggen dat het niet over wifi beschikt..

Groeten,
Klepje

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Pieter zit momenteel nog op de IFA in Berlijn (wss aan een andere handson te werken :P), dus ik laat dit nog even aan hem over...

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:36
@klepje: sorry voor de late reactie, maar inderdaad heeft de Samsung Galaxy Camera natuurlijk gewoon wifi aan boord. Evenals gps en bluetooth. Dat zie je ook duidelijker op deze foto die ik gemaakt heb op het event. Ik weet niet waarom die zin er zo stond in het hands-on artikel, maar ik heb het in ieder geval verbeterd.