Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dell laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik was op zoek naar een Dell Vostro V131 wordt hier ook nog vermeld op de site nu schijnt deze niet meer te koop te zijn volgens Dell. Vraag is weet iemand of dit klopt, zo ja wat is zijn vervangeren heeft iemand daar ervaring mee.
Zoek een kleine maar degelijke, lees aluminiumbehuizing, laptop 13 inch rond 600 euro met evt i5 processor voor hogeschoolopleiding en deze leek me wel iets.

Het verhaal van de Dell coupons trachten te lezen maar dit lijkt me alleen geschikt voor de echte slimmerikken want ik kan er niet goed wijs uit. Misschien heeft iemand een tip om dat wat simpeler te doorgronden.

Gr Harry

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je een degelijke laptop zoekt dan moet je verder kijken dan de V131, ik heb er 1 gehad en heb hem asap weer verkocht. Nu een elitebook van hp en de bouwkwaliteit daarvan is echt stukken beter.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Waarom zo snel verkocht en zo'n HP elitebook koop je niet voor die prijs lijkt me. Ik dacht dat Dell toch wel degelijke producten maakte??

Harry

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De Vostro was wel een beest op accuduur en knal voor je knaken.. Natuurlijk was het niet zo sterk op het gebied van bouwkwaliteit, maar je kan niet alles hebben...

Zoek je goede bouwkwaliteit voor een lage prijs, dan is de Vaio T misschien een optie... Well de meest uitgeklede versie voor 649 dan, want als je meer wilt gaan spenderen dan dat, dan zijn er flink beter alternatieven...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Met reviews als productreview: Sony Vaio SVT1311W1E review door nickbear ben ik snel geneigd de T lijn naar het hokje 'miskopen' te verwijzen. Er is gewoon weinig. Als de V131 niet voldoet, wees dan bereid je budget een paar honderd euro naar boven bij te stellen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Misschien is een probook nog een optie dan, die zijn een stuk goedkoper en hebben nog steeds een degelijke bouw.
Of misschien een goedkope uit de V&A, ik heb een nieuwe elitebook voor 525 gescoord.

Bijvoorbeeld deze:
V&A aangeboden: HP ProBook 6460b (LG645EA)
of
V&A aangeboden: HP ProBook 6460b

[ Voor 66% gewijzigd door Ernemmer op 31-08-2012 18:41 ]

Verwijderd

Of haal iets als http://computer-software....gb-wifi-bt-webcam-3g.html. Er zitten wel fouten in de ad, dus alleen doen als je hem op kan halen. Er staan ook volop T420(s) op marktplaats.
Pagina: 1