Ik heb nu best wat ervaring opgedaan met de 8 bit pic's, maar ik ben toe aan wat meer rekenkracht. Zo zou ik graag met real time audio werken en video (denk aan schermpjes van max ca 5 inch).
Ik ben dus het internet opgegaan een heb daar een hele tijd gezocht, echter blijkt het nog niet zo gemakkelijk goede vergelijkingen te vinden tussen de mogenlijkheden (vaak zijn de threads al 5 jaar oud), de mogenlijkheden die ik heb gevonden:
MikroE heeft ook stm32 borden die inclusief programmer en ontwikkel omgeving 450 dollar kosten, wat toch best een bedrag is dus zou ik graag jullie ervaringen/meningen horen.
Ik ben dus het internet opgegaan een heb daar een hele tijd gezocht, echter blijkt het nog niet zo gemakkelijk goede vergelijkingen te vinden tussen de mogenlijkheden (vaak zijn de threads al 5 jaar oud), de mogenlijkheden die ik heb gevonden:
- dspic/pic24 (ik vraag me af of deze krachtig genoeg zijn)
- pic33 (lijkt mij krachtig genoeg, maar ik lees daar niet al te veel positiefs over)
- STM32 (lijkt mij een goede keuze)
- Stellaris (is me niet helemaal duidelijk geworden wat de voordelen hiervan zijn boven STM32)
MikroE heeft ook stm32 borden die inclusief programmer en ontwikkel omgeving 450 dollar kosten, wat toch best een bedrag is dus zou ik graag jullie ervaringen/meningen horen.