Toon posts:

vraagje over de Asus K7V

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
werkt die L2 cache-divider in de BIOS al een beetje?
If so, ga ik mijn EPOX verkopen en zo'n ASUS bord kopen!!!!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar het schijnt wel goed te werken. Je kunt ook een Abit KA7 kopen, want daar is nu volgens mij ook zo'n biosaanpassing voor...

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:49
Ik heb het geprobeerd en het werkt, ik kan niet zeggen of het helpt, omdat mijn CPU core hier de limiterende factor is: 500@700 met een voltage van 1.95 en temp van 40 graden (is ie lekker snel op en kan ik een nieuwe kopen ;))

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:49
Ho Ho! Volgens mij hoef je niet persé je Epoxje weg te doen. Als ik het goed begrijp moet zo'n conversie programmaatje ook kunnen werken op zo'n Epox bios (waarom niet?).

Kijk voor het programmaatje even op www.k7v.com onder het kopje overclocking utils (ofzoiets).

Maar het kan ook zijn dat ik uit mijn nekharen sta te kletsen (schijn ik vaker last van te hebben :)).

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
=BUDI=
ga dat proggie gewoon proberen.....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

rob van den broek=> Als het niet lukt met die proggie, dan kan je beter de ABIT KA7 nemen, met het oog op de toekomst. Die Thunderbird gaat er warschijnlijk, na wat aanpassingen, toch op lopen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1