BCC Buffalo NAS foutje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05
Iets klopt hier niet...

Buffalo Linkstation Duo LS-WX2.0TL-R1-EU 2TB voor € 85,- bij BCC ipv de eerstvolgende vanaf ca. € 230,-

Typenummer (BUFFALO LSWX2TLR1) en plaatje op de doos komen toch echt overeen met het pricewatch model.. Alleen de opslagcapaciteit op de site van BCC is tegenstrijdig.

Iemand deze al besteld?

Online bestelknop ontbreekt ook, maar afhalen in de winkel is gewoon groen aangevinkt, dubieus.

[ Voor 8% gewijzigd door Danny the dog op 27-08-2012 00:42 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Danny the dog schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 00:39:
Iets klopt hier niet...

Buffalo Linkstation Duo LS-WX2.0TL-R1-EU 2TB voor € 85,- bij BCC ipv de eerstvolgende vanaf ca. € 230,-

Typenummer (BUFFALO LSWX2TLR1) en plaatje op de doos komen toch echt overeen met het pricewatch model.. Alleen de opslagcapaciteit op de site van BCC is tegenstrijdig.

Iemand deze al besteld?

Online bestelknop ontbreekt ook, maar afhalen in de winkel is gewoon groen aangevinkt, dubieus.
Zoals je zegt, er is ergens wat fout gegaan. maar wie weet heb je mazzel en kan je er 1 ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

*snip* het aanmaken van een TR staat je vrij..

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Danny the dog schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 00:39:
Iets klopt hier niet...

Iemand deze al besteld?

Ik heb zojuist met BCC gebeld omdat het beschikbaarheid zoeken op postcode niet werkte bij mij, maar de Nas is al overal uitverkocht helaas. Voor die prijs had ik er meteen één gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even langs geweest. Hij is inderdaad nergens op voorraad maar, je kan ze wel bestellen. Met een beetje geluk kan ik er binnenkort een ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Hmm, wat doe je dan precies? bcc inlopen en artikelnummer doorgeven of die op voorraad is en anders te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Ik had mijn laptop met een screenshot van de BCC pagina mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Ik hoop het voor je dat het lukt, net ook even gebeld en het artikel is nergens op voorraad, ook niet in het magazijn. Volgens de telefoniste helemaal uitverkocht en ook niet te bestellen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
die buffalo zou ik ook wel willen hebben :D hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:39:
Ik ben even langs geweest. Hij is inderdaad nergens op voorraad maar, je kan ze wel bestellen. Met een beetje geluk kan ik er binnenkort een ophalen.
Volgens breda is het een uitlopend model wat waarschijnlijk niet meer te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:39:
De telefoniste zei dat het niet te bestellen is. Dus als het lukt laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 00:36
Bij mij zei ze hetzelfde. Ik moet maar elke dag de site in de gaten houden.
Wellicht dat de media markt met de prijs meegaat?
Meessen schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

De telefoniste zei dat het niet te bestellen is. Dus als het lukt laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:12

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Als hij niet bestelbaar is dan denk ik niet dat ze daar in meegaan. Voor zover ze überhaupt zoiets zouden overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 00:36
op de site is nergens te zien dat het niet te bestellen is.
Mr_gadget schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:04:
Als hij niet bestelbaar is dan denk ik niet dat ze daar in meegaan. Voor zover ze überhaupt zoiets zouden overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
ronnym schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:01:
Bij mij zei ze hetzelfde. Ik moet maar elke dag de site in de gaten houden.
Wellicht dat de media markt met de prijs meegaat?

[...]
Edit: Het zoeken op postcode werkt nu wel bij mij en dan kan je zien dat het nergens op voorraad is, dus het zal niet werken met de Mediamarkt's laagste prijs garantie.

[ Voor 39% gewijzigd door Meessen op 27-08-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:35
Meessen schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:54:
[...]

Edit: Het zoeken op postcode werkt nu wel bij mij en dan kan je zien dat het nergens op voorraad is, dus het zal niet werken met de Mediamarkt's laagste prijs garantie.
Zit die NAS bij MediaMarkt in het assortiment dan? Ik kan hem helaas nergens terug vinden anders wou ik wel een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
BCC site:
Product niet beschikbaar

Op naar de volgende korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, via de BCC site kun je de linkstation nog steeds bestellen en ook gewoon afrekenen. Voor € 85,- heb ik wel interesse maar ben wel benieuwd of hij komt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:17
Heb 'm ook besteld, gemakshalve wel voor betaling met Creditcard gekozen :). Geen idee of ik 'm ook daadwerkelijk krijg, maar heb niks te verliezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Jolly_Jumper op 28-08-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:20:
Heb 'm ook besteld, gemakshalve wel voor betaling met Creditcard gekozen :). Geen idee of ik 'm ook daadwerkelijk krijg, maar heb niks te verliezen.
Ik zie m niet meer staan op de site... dus hoe heb jij m besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik kon 'm gewoon online bestellen (in tegenstelling tot gister), was echter wel een levertijd van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Vanochtend nog? Want nu krijg ik n 'page not found' als ik op de link klik..

Sowieso, de enige die ik nu nog op de site zie is deze voor € 239,- helaas..

Jammer, had dr graag een besteld..

[ Voor 3% gewijzigd door Danny the dog op 28-08-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tot een uur of 11 was hij te bestellen. Ik betwijfel het of je hem echt geleverd krijgt, maar het was het proberen waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:01:
Ik kon 'm gewoon online bestellen (in tegenstelling tot gister), was echter wel een levertijd van 2 weken.
Ik heb hem vanochtend ook kunnen bestellen. De bestel knop stond ineens zichtbaar. Kort daarna keek ik weer en stond is als Niet leverbaar, en op sommige momenten was de bestel knop verdwenen. Beetje vreemd maar de bestelling heb ik wel kunnen doen. Ben benieuwd of ik hem nu ook krijg binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Ok... dan maar af en toe nog ns kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 00:44
Ik moet zo werken (bcc)

Kan wel even kijken of jullie uberhaupt de nas gaan binnenkrijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:02

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Mr.Joker schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:15:
Ik moet zo werken (bcc)

Check dan meteen even of we hem nog kunnen bestellen en hoe :9

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb em vanochtend nog besteld, maar hij is nu van de site afgehaald idd. Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Mr.Joker schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:15:
Ik moet zo werken (bcc)

Niet melden aan je baas he ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 17:50
Ik had hem in mijn winkelwagen klaarstaan maar toen ik hem wilde afrekenen (moest even een Rabo reader lenen van een collega) was hij weg :(
Maar ben bang dat het toch niet gaat lukken en dat de BCC zich beroept op het Wehkamp tv verhaal

Was wel leuk geweest, laat even weten of jullie hem ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Gaat hem niet worden, helemaal nergens op voorraad.

Is ook een oud model, wordt niet meer besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Mr.Joker schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:05:
Gaat hem niet worden, helemaal nergens op voorraad.

Is ook een oud model, wordt niet meer besteld.
Gisteren zeiden ze in de bbc iets heel anders :)
Dat ie er volgende week weer was en ze hebben een afhaalorder voor me aangemaakt.
Was inderdaad wel nergens op voorraad.

Heb er vanochtend nog 1 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:40:
[...]

Gisteren zeiden ze in de bbc iets heel anders :)
Dat ie er volgende week weer was en ze hebben een afhaalorder voor me aangemaakt.
Was inderdaad wel nergens op voorraad.

Heb er vanochtend nog 1 besteld :)
Dan zou het best kunnen dat ze nog ergens een oude voorraad vandaan kunnen halen, maar normaliter wat ik jullie vertel is wat ik hier zie.

Dat je er 1 hebt kunnen bestellen is toch mooi, voor die prijs :)

EDIT: Heb de desbetreffende afdeling op het hoofdkantoor gemaild, ze komen niet meer binnen.

Product is EOL

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Joker op 28-08-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Helaas. Ben wel benieuwd wanneer we hier wat van gaan horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Meestal moet ik er zelf ook achter komen op dit soort forum's. Zit zelf niet bij Marketing... Inderdaad weer ontopic :) > heb nog niks gehoord van BCC (Bufallo) en heb een bluray besteld bij Wehkamp met 10,- korting. Ben benieuwd of ik beide ga ontvangen tegen de prijs die ik heb betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Bericht van BCC ontvangen:
Geachte mijnheer/mevrouw xxx,

Tot onze grote spijt is gebleken dat uw bestelde Buffalo LSWX2TLR1 harde schijf niet leverbaar is vanuit de leverancier.

Ook hebben wij hier geen vergelijkbaar model voor dus zijn wij genoodzaakt uw order xxx te annuleren en uw geld terug te storten.

Als excuses voor het ongemak bieden wij u een BCC giftcard aan van €10,00.

De €85,00 zal met 5 tot 10 werkdagen terug op de rekening gestort worden en de giftcard zal met enkele dagen in de bus liggen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxx

• remcoboy1479
Meer mensen een bcc mail + giftcard toezegging gekregen?
Ik heb (nog steeds) geen mailtje van bcc (betreft afhaalorder of online bestelling per ideal betaald).

Over Wehkamp: Zowel een €10 cadeaubon als een jurkje binnen.

• Danny the dog
remcoboy1479 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:26:
Ik heb (nog steeds) geen mailtje van bcc (betreft afhaalorder of online bestelling per ideal betaald).

Foto!! :+

• bsmpower
remcoboy1479 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:26:

Nog niks gehoord van BCC. Wehkamp bestelling had 1 week levertijd, dus ben benieuwd..

• recemonster
Zo juist gebeld door de BCC dat zij de Buffalo NAS niet kunnen uitleveren.
Ik heb gevraagd of zij niet een vervangend artikel konden leveren maar dit was mogelijk zolang het in de zelfde prijsklasse zat. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik het liefst een vergelijkbaar product voor geleverd zou willen hebben en ik heb aangegeven dat de BUFFALO CSWX20R1 ook aan mijn eisen voldeed.
Meneer kon hier niet op ingaan en ik moet morgen terug bellen hiervoor.

Word dus vervolgd.

• remcoboy1479
recemonster schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:27:
Zo juist gebeld door de BCC dat zij de Buffalo NAS niet kunnen uitleveren.
Ik heb gevraagd of zij niet een vervangend artikel konden leveren maar dit was mogelijk zolang het in de zelfde prijsklasse zat. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik het liefst een vergelijkbaar product voor geleverd zou willen hebben en ik heb aangegeven dat de BUFFALO CSWX20R1 ook aan mijn eisen voldeed.
Meneer kon hier niet op ingaan en ik moet morgen terug bellen hiervoor.

Word dus vervolgd.
Hier ook. Helaas heb ik toegegeven, maar morgen toch maar eens proberen een vergelijkbaar model te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
remcoboy1479 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:36:
[...]

Hier ook. Helaas heb ik toegegeven, maar morgen toch maar eens proberen een vergelijkbaar model te krijgen :)
Vandaag gebeld, ze gaan het nu overleggen met degene die erover gaat.

Heb de BUFFALO CSWX20R1 gevraagd als vervangend model.
Echter stond mijn bestelling nog gewoon in het systeem alsof ie nog komt, dus de geld terug belofte van gisteren klopt niet?

EDIT: Kon 50 euro korting krijgen op een nas van 239€ maar meer konden ze niet doen. Die korting op een normale externe hdd (lacie ratikki ofzo) kon niet. Alsnog de €10 bon geaccepteerd.
In de offline order was er niks te regelen, mag de bon 3 maanden later nog inwisselen, dus als ie nog terugkomt..

[ Voor 23% gewijzigd door remcoboy1479 op 31-08-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vat hem niet hoor. Je bestelt een product, en dat is niet meer leverbaar. Zoals uit http://blog.iusmentis.com...js-wordt-ineens-verhoogd/ lijkt heb je geen 'recht' op een vervangend product.

€50 korting op een NAS lijkt me dan ook meer dan redelijk. Het is niet dat je er recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:14:
Ik vat hem niet hoor. Je bestelt een product, en dat is niet meer leverbaar. Zoals uit http://blog.iusmentis.com...js-wordt-ineens-verhoogd/ lijkt heb je geen 'recht' op een vervangend product.

€50 korting op een NAS lijkt me dan ook meer dan redelijk. Het is niet dat je er recht op hebt.
Ownee?
BCC is lid van de thuiswinkel organisatie en hiermee zijn de algemene voorwaarden van de thuiswinkel organisatie ook van toepassing bij BCC.
In artikel 11 lid 5 staat het volgende:
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

Mij werd gisteravond alleen de mogelijkheid gegeven mijn geld terug te laten storten en een cadeau bon te ontvangen van 10 euro dus geen 'passende' oplossing.
Vandaag ook gebeld met BCC ook kreeg ik na het uitleggen de mogelijkheid voor 50 euro korting op een NAS alleen kwam deze dan op 250 euro... Ik aangegeven dat ik ook wel interesse had in de BUFFALO CSWX20R1 hier kon maximaal 40 euro vanaf waardoor deze op 200 kwam en dit is voor mij nog niet interessant.

Uiteindelijk maar besloten voor het terug storten van het geld + een cadeaubon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

recemonster schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:03:
[...]

Ownee?
BCC is lid van de thuiswinkel organisatie en hiermee zijn de algemene voorwaarden van de thuiswinkel organisatie ook van toepassing bij BCC.
In artikel 11 lid 5 staat het volgende:
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

Mij werd gisteravond alleen de mogelijkheid gegeven mijn geld terug te laten storten en een cadeau bon te ontvangen van 10 euro dus geen 'passende' oplossing.
Vandaag ook gebeld met BCC ook kreeg ik na het uitleggen de mogelijkheid voor 50 euro korting op een NAS alleen kwam deze dan op 250 euro... Ik aangegeven dat ik ook wel interesse had in de BUFFALO CSWX20R1 hier kon maximaal 40 euro vanaf waardoor deze op 200 kwam en dit is voor mij nog niet interessant.

Uiteindelijk maar besloten voor het terug storten van het geld + een cadeaubon
Inspannen betekent niet dat er een vervangend product geleverd moet worden. Als er geen vervangend artikel gevonden kan worden, en dan heb ik het over gelijkwaardig in prestaties en prijs, houdt het gewoon op.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
remcoboy1479 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Vandaag gebeld, ze gaan het nu overleggen met degene die erover gaat.

Heb de BUFFALO CSWX20R1 gevraagd als vervangend model.
Echter stond mijn bestelling nog gewoon in het systeem alsof ie nog komt, dus de geld terug belofte van gisteren klopt niet?

EDIT: Kon 50 euro korting krijgen op een nas van 239€ maar meer konden ze niet doen. Die korting op een normale externe hdd (lacie ratikki ofzo) kon niet. Alsnog de €10 bon geaccepteerd.
In de offline order was er niks te regelen, mag de bon 3 maanden later nog inwisselen, dus als ie nog terugkomt..
50 euro is een zeer mooie korting, ik zou er toch voor gekozen hebben als ik de optie had. En als je echt een NAS nodig had jij waarschijnlijk ook?

Ik snap niet dat mensen altijd problemen maken als uitbuiten van een duidelijke fout in het systeem niet verloopt zoals ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
Prima als je profiteert, maar hoe ver sommige mensen gaan is gewoon asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-post: vanuit Verwijderd in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2".

Hmm. Ik neem aan dat jullie die BCC NAS voor cheap nog kennen? pricewatch: Buffalo Linkstation Duo LS-WX2.0TL-R1-EU 2TB voor €79 -ofzo-?

Wat schept mijn verbazing vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/naNnYDi3XG7VqWpFDUKUjMyI/full.png

Even kijken of ik de bon nog kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Hij staat in ieder geval niet meer op de site van BCC, maar voor een EOL vind ik dat hij nog door verdacht veel shops wordt aangeboden. (jouw link naar de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me sluit zijn gloednieuwe NAS aan :Y)

dr zit 2x WD green WD10EZRX 1TB in.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:58
Ha, grappig! Ik had hem destijds al gekocht en ook daadwerkelijk gekregen, maar ik heb hem doorverkocht. Ik vond het best wel een waardeloos ding. Maar voor dit geld 2TB is natuurlijk nooit heel slecht te noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal 2.3MB/s over het netwerk. Dat vind ik acceptabel, gezien mijn netwerk in zo'n abinomabele staat is dat ik blij mag zijn als de gemiddelde wlan > wlan transferrate de 1MB/s haalt.

Als je een mooi Gbit netwerk heb liggen ga je er waarschijnlijk niet blij mee zijn, nee. Misschien hack ik hem wel om tot munin server. Maar tot dat kan ik het overvolle 320GB schijfje in mijn laptop flink ontlasten. Al schijnt het ding 128MB RAM te hebben... Dat is wel erg weinig.

pricewatch: Western Digital Green WD10EZRX, 1TB overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Pfff... alleen al die schijven zijn per stuk waard wat die hele NAS kost ;)
Goeie deal man!

Is weer zo'n gevalletje 'hád ik maar'.... en dat terwijl ik t zelf aangekaart had :z

Pagina: 1