Ik liep vandaag naar mijn pc en kreeg een melding dat mijn windows 7 home premium 64 bit OEM niet meer legitem was. Hmm vreemd, want ik weet toch zeker dat ik deze voor 68 euro bij azerty bij mijn systeem heb gekocht en hij een jaar lang goed gedraait heeft met een ''geactiveerde windows versie''.

Okee zou je denken, dan activeer je hem toch eventjes?
Maar dat gaat dus niet, niet via slui 4 en ook niet via ''windows activeren'', zie:

Heeft iemand een oplossing?Ik heb al norton 2012 laten draaien en malware bytes (indien het een virus zou kunnen zijn)
Ik heb azerty gebeld, zij weten niet hoe ze het moeten oplossen.
Ik heb microsoft gebeld, en microsoft zegt: opnieuw installeren.
Maar ik heb ook een SSD en HDD, ik had eerst windows staan op de HDD, vervolgens heb ik deze op mijn ssd gezet.
Maar:
Ik wil graag de data op mijn HDD bewaren, maar windows op de HDD eraf gooien. Hoe?
Vervolgens wil ik windows verwijderen van mijn ssd (ik denk gewoon maar helemaal formatteren dan?) en daar windows 7 clean install opzetten.
Hier een stukje ms config, misschien hebben we er nog iets aan?

Okee zou je denken, dan activeer je hem toch eventjes?
Maar dat gaat dus niet, niet via slui 4 en ook niet via ''windows activeren'', zie:

Heeft iemand een oplossing?Ik heb al norton 2012 laten draaien en malware bytes (indien het een virus zou kunnen zijn)
Ik heb azerty gebeld, zij weten niet hoe ze het moeten oplossen.
Ik heb microsoft gebeld, en microsoft zegt: opnieuw installeren.
Maar ik heb ook een SSD en HDD, ik had eerst windows staan op de HDD, vervolgens heb ik deze op mijn ssd gezet.
Maar:
Ik wil graag de data op mijn HDD bewaren, maar windows op de HDD eraf gooien. Hoe?
Vervolgens wil ik windows verwijderen van mijn ssd (ik denk gewoon maar helemaal formatteren dan?) en daar windows 7 clean install opzetten.
Hier een stukje ms config, misschien hebben we er nog iets aan?