Ik heb een gmail account, dat ik niet meer wil gebruiken, met een map met daarin ongeveer 750 mailtjes die ik in de loop der jaren heb ontvangen. deze mail is wel ooit vanuit een mailbox bij een organisatie verplaats naar dit gmail-account ( vandaar dat het dus in een submap staat) en daarbij is de mail te zien zoals oorspronkelijk ook het geval was, met de originele verzender e.d.
Nu wil ik dus de mail verplaatsen naar een ander ( persoonlijk) gmail account
kan ik dit ook zelf doen, of kan dit alleen als een berijf of zo overstap op het gebruik van gmail, met behoud van de eigen domeinnaam e.d.?
wat is anders een alternatief? de mail forwarden kan, maar is best wel even werk, en dan heb ik geen originele afzender en datum meer in de mailbox staan, wat natuurlijk de functionaliteit van dat archief nogal vermindert.
Nu wil ik dus de mail verplaatsen naar een ander ( persoonlijk) gmail account
kan ik dit ook zelf doen, of kan dit alleen als een berijf of zo overstap op het gebruik van gmail, met behoud van de eigen domeinnaam e.d.?
wat is anders een alternatief? de mail forwarden kan, maar is best wel even werk, en dan heb ik geen originele afzender en datum meer in de mailbox staan, wat natuurlijk de functionaliteit van dat archief nogal vermindert.