• tweakoman
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-04 22:04
Heb sinds enige dagen XS4all IP TV, met daarbij bovengenoemde ontvanger, alles in eerste instantie aangesloten via de hdmi kabel aan een samsung HD ready 37 inch LCD. Ik krijg beeld tot de ontvanger het kanaal moet weergeven, dan springt de tv op zwart en heb ik geen beeld meer.

Wat heb ik zoal geprobeerd. andere hdmi kabel (1.4) zelfde resultaat, ook beide hdmi ingangen uitgeprobeerd, maar dat werkt ook niet.
instellingen voor hdmi in het menu van de ontvanger geprobeerd op verschillende resoluties 720p 576, 480, maar niets werkt. TV kan geen 1080i of 1080p aan ,dus dat is geen optie.
Alle apparaten die ik via hdmi aansluit zoals laptop werken allemaal op de tv via beide hdmi ingangen ook op 720p.
Het werkt allemaal wel via de scart verbinding, maar niet via hdmi.
Heb gezocht op diverse forums waar ik het probleem vaker tegenkom, maar geen enkele oplossing werkt tot nu toe.
heb ook al ticket neegelegd bij samsung en ga ook nog contact zoeken met motorola.
vraag me af waar het probleem is het de ontvanger, de tv of de combi van motorola en samsung.
heb helaas geen andere tv om dat te testen.
Vraag me dus af of iemand misschien weet waar het probleem zit en eventueel daar een oplossing voor heeft.
decoder heeft laatste firmware en wordt automatisch geupdate als er nieuwe firmware is, maar die is er momenteel niet.