Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Volgens de website zit powerDVD er bij gebundeld dus ik zou er me geen zorgen over maken. Er zal vermoedelijk een driver DVD+software bijgeleverd worden.
Thnx. Dat had ik gezien. Maar die ene winkel zei dat ze de EU versie verkochten en dat daar soms geen software bij zit...(???) En aangezien de tekst van de specificaties op de Nederlandse Asus site in het Engels zijn, weet ik niet wat nou de deal is.misterdoom schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:09:
http://www.asus.nl/Optica.../BW12B1LT/#specifications
Volgens de website zit powerDVD er bij gebundeld dus ik zou er me geen zorgen over maken. Er zal vermoedelijk een driver DVD+software bijgeleverd worden.
En als de winkels zeggen "soms zit er software bij", "Er zit geen software bij" en "Er zit waarschijnlijk software bij", dan weet ik het ook niet meer. Als de winkels zelf al niet weten wat ze verkopen, hoe moet ik het dan nog weten

[ Voor 16% gewijzigd door Xyphoid op 30-08-2012 15:15 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Anoniem: 203400
Overigens, branden is er nog niet van gekomen, maar BluRay kijken ging niet altijd even soepel. Regelmatig blokjes, haperingen, soms uitvallen en na pauzeren vaak weer moeilijk op gang komen. Onlangs mijn oudere LG (CH10LS20, BD alleen lezen) weer teruggezet, werkt een stuk prettiger.
Denk eerder dat ze de OEM versie bedoelden, deze worden vaak kaal zonder software geleverd. Als je gewoon de Retail versie haalt zal PowerDVD er bij zitten.Xyphoid schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
Thnx. Dat had ik gezien. Maar die ene winkel zei dat ze de EU versie verkochten en dat daar soms geen software bij zit...(???)
@Tune5 Was ie niet defect? Voor die prijs wil ik wel dat ie gewoon kan afspelen.... hmmm even wat meer info zoeken.
-Edit-
Heb besloten om PowerDVD Ultra 12 te kopen. Mijn Bluray lezer doe het nog goed en ik brand toch nooit Blurays.
[ Voor 31% gewijzigd door Xyphoid op 01-09-2012 02:08 ]