• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 09:33
Ik wil de Asus BW-12B1LT gaan aanschaffen.
Echter wil ik wel BluRay disks ermee kunnen kijken. Op de site van Asus staat dat er software bij zit om dit te doen (Powerdvd).

Voor de zekerheid heb ik een aantal winkels benaderd voor informatie, omdat niet overal staat dat er software bij zit.

Winkel 1: [Wij] verkopen EU modellen en die zijn soms zonder software. Je kunt eventueel contact met de fabrikant opnemen en navraag doen.
- Hier heb ik dus niks aan. Kan op de Asus site alleen informatie krijgen over producten die ik al gekocht heb (je moet serienummer invoeren) of in het Asus forum (moet ik eerst lid worden).

Winkel 2: Er wordt geen software meegeleverd bij deze brander. DVD’s kunt u afspelen met bijv. (gratis) VLC player:
- Hier heb ik ook niks aan. VLC speelt geen BluRay af (VLC 2.0 wel, maar de menu's doen het niet) en ik wil gewoon een programma dat werkt.

Winkel 3: Er wordt waarschijnlijk wel software bijgeleverd. En anders is het te downloaden van de Asus site.
U kunt het ook in een gewone winkel proberen, waar u in het doosje kan kijken.
- Hier heb ik nogmaals niks aan. Op de site van Asus kan je voor dit product noppes, niks en nada downloaden. En in de winkel is de doos meestal gesealed (hopelijk staat het dan op het doosje of er software bij zit).

Dus voordat ik alle computerwinkels ga afbellen of lid ga worden op het Asus forum:
Is hier iemand die deze brander heeft gekocht in Nederland, bij een webwinkel en weet wat voor software er bij zit?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 13:54
http://www.asus.nl/Optica.../BW12B1LT/#specifications

Volgens de website zit powerDVD er bij gebundeld dus ik zou er me geen zorgen over maken. Er zal vermoedelijk een driver DVD+software bijgeleverd worden.

• Xyphoid
misterdoom schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:09:
http://www.asus.nl/Optica.../BW12B1LT/#specifications

Volgens de website zit powerDVD er bij gebundeld dus ik zou er me geen zorgen over maken. Er zal vermoedelijk een driver DVD+software bijgeleverd worden.
Thnx. Dat had ik gezien. Maar die ene winkel zei dat ze de EU versie verkochten en dat daar soms geen software bij zit...(???) En aangezien de tekst van de specificaties op de Nederlandse Asus site in het Engels zijn, weet ik niet wat nou de deal is.

En als de winkels zeggen "soms zit er software bij", "Er zit geen software bij" en "Er zit waarschijnlijk software bij", dan weet ik het ook niet meer. Als de winkels zelf al niet weten wat ze verkopen, hoe moet ik het dan nog weten 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Xyphoid op 30-08-2012 15:15 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203400

Ik heb zo'n ding. Vorig jaar gekocht bij Redcoon, type volgens verpakking BW-12B1LT/BLK/G/AS. Werd geleverd met o.a. PowerDVD 9.

Overigens, branden is er nog niet van gekomen, maar BluRay kijken ging niet altijd even soepel. Regelmatig blokjes, haperingen, soms uitvallen en na pauzeren vaak weer moeilijk op gang komen. Onlangs mijn oudere LG (CH10LS20, BD alleen lezen) weer teruggezet, werkt een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43
Xyphoid schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
Thnx. Dat had ik gezien. Maar die ene winkel zei dat ze de EU versie verkochten en dat daar soms geen software bij zit...(???)
Denk eerder dat ze de OEM versie bedoelden, deze worden vaak kaal zonder software geleverd. Als je gewoon de Retail versie haalt zal PowerDVD er bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Thnx idereen.

@Tune5 Was ie niet defect? Voor die prijs wil ik wel dat ie gewoon kan afspelen.... hmmm even wat meer info zoeken.

-Edit-
Heb besloten om PowerDVD Ultra 12 te kopen. Mijn Bluray lezer doe het nog goed en ik brand toch nooit Blurays.

[ Voor 31% gewijzigd door Xyphoid op 01-09-2012 02:08 ]

Pagina: 1