Waar hardware kopen.

Pagina: 1
Acties:

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-03 07:10
Sinds 2 maanden ben ik niet meer woonzaam in Nederland. Echter zal ik no wel graag mijn computer aankopen in Nederland doen. Ik heb ondertussen contact gehad me meerdere bedrijven, welke wel binnen europa versturen maar niet naar Cyprus (wat wel europa is).

Het gaat hier om particuliere en zowel zakelijke aankopen. Heeft iemand hier ervaring met een shop?
De bekendere winkels leveren niet (de 4de launch en de alternatieve in Ridderkerk, ook meerdere shop uit Eindhoven) ik heb ondertussen al voorgesteld om vooruit te betalen,met mijn nederlandse of buitenlandse bankkaart te betalen.

Ondertussen heb ik geen flauw idee meer.

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-03 14:25
Ik dacht dat Highflow wel naar het buitenland verzend!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-03 10:46
Salland.eu verzend dacht ik ook na het buitenland.

• da_PSI
whitedrag152 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:59:
Salland.eu verzend dacht ik ook na het buitenland.
Salland.eu dacht ik ook. Maar ze verzenden niet naar Cyprus.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
Is er niemand in Nederland die je hiermee kan helpen? Dus dat je het eerst naar een tussenpersoon laat sturen? Ben je wel dubbel verzendkosten kwijt, maar de verzendkosten binnen Nederland vallen waarschijnlijk sowieso in het niet in vergelijking met die naar Cyprus.

Sowieso wel iets om in de gaten te houden, als dat verzenden heel duur is dan is lokaal aanschaffen wellicht toch een beter idee.

omniscale.nl

• da_PSI
posttoast schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
Is er niemand in Nederland die je hiermee kan helpen? Dus dat je het eerst naar een tussenpersoon laat sturen? Ben je wel dubbel verzendkosten kwijt, maar de verzendkosten binnen Nederland vallen waarschijnlijk sowieso in het niet in vergelijking met die naar Cyprus.

Sowieso wel iets om in de gaten te houden, als dat verzenden heel duur is dan is lokaal aanschaffen wellicht toch een beter idee.
Sommige producten zijn alleen specifiek in NL te koop

[ Voor 6% gewijzigd door da_PSI op 30-08-2012 15:39 ]

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
da_PSI schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:38:
[...]

Sommige producten zijn alleen specifiek in NL te koop
OK, maar in dat geval is de oplossing van een tussenpersoon toch niet zo gek? Je bent maar een paar euro duurder uit (verzendkosten binnen Nederland) en je kunt bestellen waar je wilt.

omniscale.nl

• da_PSI
posttoast schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

OK, maar in dat geval is de oplossing van een tussenpersoon toch niet zo gek? Je bent maar een paar euro duurder uit (verzendkosten binnen Nederland) en je kunt bestellen waar je wilt.
Alleen zakelijk is dit helaas niet mogelijk ivm de BTW

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-03 14:25
Highflow is erg makkelijk in dit soort dingen, gewoon even contact met ze opnemen. ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wellicht is het handig als je vermeld of je in het Griekse of het Turkse deel van Cyprus zit, dat wil ook nog wel eens uitmaken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• da_PSI
The Eagle schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:10:
En wellicht is het handig als je vermeld of je in het Griekse of het Turkse deel van Cyprus zit, dat wil ook nog wel eens uitmaken :)
Grieks uiteraard. :)

• da_PSI
Schopje?

• The Eagle

The Eagle

Als het ook zakelijke aankopen betreft kun je natuurlijk ook groothandels contacten. Denk aan jongens als Centralpoint, Misco, etc. Daar zal het nog allicht makkelijker zijn om spul naar Cyprus te versturen. Hun boeit het echt niet waar in Europa het spul naartoe gaat :)

Overigens: als het toch geshipped moet worden, waarom dan niet in .DE kijken? Hardware is daar vziw nog steeds een stukje goedkoper dan hier namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• da_PSI
The Eagle schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:19:
Als het ook zakelijke aankopen betreft kun je natuurlijk ook groothandels contacten. Denk aan jongens als Centralpoint, Misco, etc. Daar zal het nog allicht makkelijker zijn om spul naar Cyprus te versturen. Hun boeit het echt niet waar in Europa het spul naartoe gaat :)

Overigens: als het toch geshipped moet worden, waarom dan niet in .DE kijken? Hardware is daar vziw nog steeds een stukje goedkoper dan hier namelijk :)
Thnx,

Centralpoint verzend niet naar het buitenland. Misco is niet moeilijk en verteld zelfs hoe je het beste alles kan doen.

Duitse shops heb ik geen ervaring mee.... Alleen Gistron ken ik en helaas is mijn fuits niet meer zo goed.
Heb jij ervaring met een duitse shop?

• The Eagle

The Eagle

Ikzelf niet nee...maar wellicht dat als je een post doet in waar koop je dat? dat je meer succes hebt :)

Pagina: 1