Toon posts:

Wijziging User Review - [Lectere] [Dutch-XaZeR]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg zaterdag spontaan een negatieve User Review over een harddisk waar ik niks van weet.
Vervolgens ga ik verhaal halen waarom dit gedaan word
krijg ik een bericht met onzinnige verwijten na me toe gesmeten en blijkt het er op neer te komen
dat hij of zij het er niet mee eens is dat ik hem of haar een negatieve beoordeling heb gegeven na een veiling die ik gewonnen heb.

Er stond ook werkelijk nergens maar ook nergens dat bij een te laag bod de verkoop niet door zou gaan oid.

Zijn of haar advertentie tekst

"Wegens verhuizing naar de 'cloud', te koop aangeboden;
Intel Core 2 Quad q9400 @ 2.6ghz
Asus P5Q
2 x Corsair XMS2-4GB kit ddr2-800
4x Samsung 640gb SATA
1x Intel 32gb SSD
Asus GeForce 8400GS
Antec Three Hundred + 560w powerS
Intel Pro 1000 GT PCI gigabit adapter (nodig voor vmware)

Deze machine heb ik gebruikt als ontwikkel omgeving, je kunt hier gemakkelijk 6 Windows server op laten draaien.

D'r heeft altijd ESXi 4.1 op gedraait, maar de hardware kan ook ESXi5 aan."

ik heb de veiling dus gewonnen voor 204 euro en plotseling wou hij of zij het niet kwijt voor het bedrag.
ik ben van mening dat je dit vooraf moet vermelden en heb hem daarom een negatieve beoordeling gegeven.

De beoordeling die hij of zij mij geeft is nergens op gebaseerd en totaal nutteloos.

Graag zie ik dus ook dat deze verwijderd word (De harddisk beoordeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 18:31
Eventjes iets over de veilingen.....

Heb je de FAQ van V&A al eens gelezen en dan met name punt 13 van de FAQ?

Punt 13 beschrijft het volgende:
13.Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A

[ Voor 10% gewijzigd door mistervis007 op 31-08-2012 10:45 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De feedback beschrijft op geen enkele wijze een ervaring, en verwijder ik dan ook.

Wel grappig dat meneer het geen goede reden vindt, terwijl hij zelf in 2006 een soortgelijke beoordeling plaatste:
http://tweakers.net/aanbod/rating/4774
Bieden op laptop en daarna niets van zich laten horen... Ook niet dat hij hem niet meer wil, erg sneu omdat ik juist in de advertentie nog vroeg alleen te bieden als je echt interesse hebt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 10:57 ]