Bij voorbaat voor de moderators, hier is akkoord aan mij verleend: [CIP] Diablo III themed gaming HTPC
Welkom in mijn eerste buildlog op Tweakers
Ik mocht voor een bekende van me een HTPC bouwen waarmee hij ook kon gamen op zijn big telly. Aangezien hij gek is van Diablo en ik wat bijzonders wilde maken heb ik wat geld uit mijn eigen zak geklopt om dat dan ook maar te doen. De bouw is in principe al klaar. Maar ik wilde toch graag een volledige buildlog maken. Ik vind het zelf altijd leuker om te lezen dan alleen wat uiteindelijke foto's te bekijken. Vaak zie je dan ook pas in dat het hem in details zit en dat er soms veel gemodificeerd wordt dat je in eerste instantie niet opgevallen was.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Hier is een lijst van de hardware die erin is gegaan:
- Silverstone LC17 kast
- AMD FX4100 cpu;
- 2*2GB XMS3 ram;
- ASUS M5A97 mobo;
- Corsair H70 (2 ervan, ja twee);
- Seagate 1TB HDD (voor opslag);
- OCZ 60GB SSD (OS + program files + games);
- Cooler Master M720 PSU;
- MSI HD6950 2GB Reference met unlocked shaders tot HD6970;
- DWOOD bracket + custom GPU backplate + fangrill Diablo 3 themed;
- NZXT Sentry LXE fancontroller;
- LG Bluray writer;
- Multicardreader;
- stapeltje blauwe Revoltec led fans;
- Volledig gesleeved met MDPC-X sleeving.
Ik ga nu weer even wat werk doen, ik kom over een paar uur de eerste hoeveelheid foto's droppen
Welkom in mijn eerste buildlog op Tweakers
Ik mocht voor een bekende van me een HTPC bouwen waarmee hij ook kon gamen op zijn big telly. Aangezien hij gek is van Diablo en ik wat bijzonders wilde maken heb ik wat geld uit mijn eigen zak geklopt om dat dan ook maar te doen. De bouw is in principe al klaar. Maar ik wilde toch graag een volledige buildlog maken. Ik vind het zelf altijd leuker om te lezen dan alleen wat uiteindelijke foto's te bekijken. Vaak zie je dan ook pas in dat het hem in details zit en dat er soms veel gemodificeerd wordt dat je in eerste instantie niet opgevallen was.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Hier is een lijst van de hardware die erin is gegaan:
- Silverstone LC17 kast
- AMD FX4100 cpu;
- 2*2GB XMS3 ram;
- ASUS M5A97 mobo;
- Corsair H70 (2 ervan, ja twee);
- Seagate 1TB HDD (voor opslag);
- OCZ 60GB SSD (OS + program files + games);
- Cooler Master M720 PSU;
- MSI HD6950 2GB Reference met unlocked shaders tot HD6970;
- DWOOD bracket + custom GPU backplate + fangrill Diablo 3 themed;
- NZXT Sentry LXE fancontroller;
- LG Bluray writer;
- Multicardreader;
- stapeltje blauwe Revoltec led fans;
- Volledig gesleeved met MDPC-X sleeving.
Ik ga nu weer even wat werk doen, ik kom over een paar uur de eerste hoeveelheid foto's droppen
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising