Broken Sword - the Serpent's Curse Adventure

Pagina: 1
Acties:

• Groeneg2
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 13:56
De oorspronkelijke ontwikkelaars van de Broken Sword adventure games willen een nieuw spel maken: Broken Sword - the Serpent's Curse Adventure.
Afbeeldingslocatie: http://www.revolution.co.uk/static/BS5_RevNewsHeaderWeb.png
Aangezien men dit in eigen beheer wil ontwikkelen zonder betrokkenheidheid van een uitgeverij en met het oorspronkelijke team, heeft men dit als project aangemaakt op Kickstarter.
Ik heb me net zelf ingeschreven voor een bedragje, ik hoop dat meer mensen dit doen zodat het project door kan gaan. :)

Mijn pagina op youtube http://www.youtube.com/groeneg

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik zit zeker te wachten op een nieuw deel, maar dan moet George er wel meer uit zien als in de eerste games en niet als een bad-ass zoals op dat plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

90% is binnen met nog 19 dagen te gaan. :)
1shot1kill, check update 4, ze hebben George een beetje aangepast omdat er meer mensen 'klaagden' dat hij niet genoeg op de George uit de eerdere delen leek. Sowieso hebben ze Rolf Saxon weer weten te strikken om de stem van George in te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Beter, helaas heb ik geen credit card. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even paar dagen wachten, zodra de $400,000 bereikt zijn kan je ook met Paypal pledgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bij het lezen van de topictitel: "w000t, zou het een nieuw deel van Broken Sword zijn??"
Bij het denken aan de vorige delen: "fuuuu zal zeker weer 3D zijn :r"
Bij het zien van het filmpje op kickstarter.com: " :9~ looking good!"

Thuis ook maar ff een bedragje doneren :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mooie stretch goals!
Beneath a Steel Sky 2 komt als Broken Sword 1 miljoen ophaalt

Als adventuregame Broken Sword: The Serpent's Curse een miljoen dollar binnenhaalt op Kickstarter, dan geeft Revolution Software groen licht aan de ontwikkeling van Beneath a Steel Sky 2.

The Serpent's Curse heeft inmiddels 444 duizend dollar opgehaald, genoeg om de game ook daadwerkelijk te gaan ontwikkelen (het doel stond op 400 duizend). Er zijn nog vijftien dagen te gaan om meer geld binnen te halen. Revolution legt uit wat er met de extra inkomsten gebeurt: Als de 500 duizend wordt gehaald, worden alle weggesneden verhaalelementen weer toegevoegd. Bij 650 duizend komen er exotische locaties in Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Met 800 duizend dollar is de ontwikkelaar in staat "om zijn stoutste dromen voor The Serpent's Curse waar te maken".

En bij een miljoen wordt er goedkeuring gegeven aan de ontwikkeling van Beneath a Steel Sky 2. Het eerste deel is een zeer populaire point-and-click-adventure uit 1994 voor Dos en Amiga. Sinds 2003 is de game freeware en dus gratis te downloaden en spelen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

1shot1kill schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
Beter, helaas heb ik geen credit card. :(
Inmiddels is er een Paypal-optie: http://revolution.co.uk/kickstarter/paypal

Paar leuke updates op de Kickstarter-site ook, introducties van teamleden en meer info over de rewards zoals de boeken.

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 19:01
Ik had toevallig via Indiegala Broken Sword 1, 2 en 3 besteld. Leuke point en click adventure! (ben met deel 1 bezig). Dus ook maar gepledged voor deze kickstarter!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

En klaar! $771,561, dus helaas net iets onder de 800k. Ik hoop dat ze over hun hartje strijken en er toch zoveel mogelijk content in proppen. Nu maar wachten tot april...

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 13:57
je kijkt op de verkeerde site. ze hebben namelijk ook paypal donaties open gezet en via paypal is $47,715 opgehaald.

Het totaal is dus $819,275 Pledged (en loopt nog op omdat je via paypal nog steeds kan doneren)
Het totaal opgehaalde bedrag staat op http://www.revolution.co.uk/kickstarter/paypal

[ Voor 17% gewijzigd door Slamdance op 22-09-2012 18:20 ]

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Oooh, ik zat alleen maar op Kickstarter te kijken. Goed nieuws dan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het eerste deel is uit. Ik kan nu mijn Kickstarter pledge redeemen via gog.com of Steam. Ik ben alleen niet echt bekend met Steam (of gog) in de zin dat ik er niet eerder gebruik van heb gemaakt. Moet je bij Steam eigenlijk per se een account hebben? En bij gog? Ik wil liefst domweg downloaden en meer niet. Ik ben zonder verdere info geneigd voor gog te kiezen maar wil graag even meer weten.

Ik vermoed nl. dat ik maar één keer kan kiezen voor een van beide en vraag me af of er eventuele voor/nadelen zitten aan het redeemen via gog of Steam. Wie weet daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Steam moet je een account hebben en het via de client spelen, bij Gog moet je ook een account hebben, maar dan kan je het spel spelen zonder een client nodig te hebben.

Zowel Steam als Gog hebben hun voordelen (en nadelen), maar als je gewoon domweg wil downloaden ben je beter af bij Gog :)

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 05-12-2013 22:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Per se een extra stukje software moeten installeren (dat natuurlijk weer allerlei dingen aan een of andere server wil rapporteren) daar hou ik al helemáál niet van (wat ik van Steam al vermoedde op grond van wat ik er in de loop der tijd over gelezen heb) dus dan lijkt Gog me inderdaad de betere optie.

anandus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:17:
Zowel Steam als Gog hebben hun voordelen (en nadelen),
Ben ik alleen toch nog wel benieuwd naar die voor- en nadelen. Ik maak graag geïnformeerde keuzes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
google is je beste vriend

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:38:
Per se een extra stukje software moeten installeren (dat natuurlijk weer allerlei dingen aan een of andere server wil rapporteren) daar hou ik al helemáál niet van (wat ik van Steam al vermoedde op grond van wat ik er in de loop der tijd over gelezen heb) dus dan lijkt Gog me inderdaad de betere optie.

[...]

Ben ik alleen toch nog wel benieuwd naar die voor- en nadelen. Ik maak graag geïnformeerde keuzes. :)
Voor jou is GOG inderdaad de beste keuze. Je moet er uiteraard een account aanmaken, maar je hebt geen third party software nodig om het spel te spelen. Van de website van GOG kan je het spel gewoon downloaden en installeren. Je krijgt daar zelfs de keuze om je hun install manager wilt gebruiken of gewoon los de exe's en iso's downloaden.

Dus GOG is your place to be. Dat je je moet registreren is logisch, anders kunnen ze niet weten dat jij het spel mag downloaden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Pagina: 1