Ik heb een aantal oude VHS homevideos omgezet naar digitaal formaat en wil al een tijdje de rotzooi er tussen uit halen en er een leuke film van maken. In windows vista had ik de mogelijkheid om met de movie maker van windows zelf gemakkelijk clipjes te maken en deze te bewaren. Ik heb nu windows 7 en cyberlink power director 10 maar het lukt me niet om clipjes te maken van een band en deze ergens te bewaren. Er staat namelijk heel wat door elkaar van verschillende jaren op verschillende banden en ik wil proberen om het een beetje in chronologische volgorde te doen en dus de clipjes van verschillende banden samen te voegen.
Ik kan nu in power director wel de clipjes maken maar ze niet naar een bibliotheek bewaren om later te gebruiken. Ik moet echt alles in de tijdlijn zetten.
Weet iemand hier een betere manier of makkelijk programma voor zodat ik de clipjes allemaal als bestand kan bewaren?
Ik kan nu in power director wel de clipjes maken maar ze niet naar een bibliotheek bewaren om later te gebruiken. Ik moet echt alles in de tijdlijn zetten.
Weet iemand hier een betere manier of makkelijk programma voor zodat ik de clipjes allemaal als bestand kan bewaren?