Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Comments-box all-in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Pro's

Na het internet te hebben doorgespit heb ik nog steeds niet gevonden wat ik graag zou willen vinden, namelijk een box waarin één voor één comments (en naam) verschijnen van bezoekers die een bericht achterlaten op m'n website.

Om mijn idee even te verduidelijken:
Ik zou graag naast de invoervelden 'naam' en 'bericht' en de button 'post' een box/kader willen hebben, waar de berichten van mensen één voor één worden afgebeeld wanneer zij een comment plaatsen. Deze box laat vervolgens (live) met behulp van wat javascript(?) de comments één voor één zien in 'fade-in fade-out'-style.
(Deze comment-box is dan ook niet bedoeld voor vragen of opmerkingen, maar meer een mogelijkheid om een leuk bericht achter te laten ;) )

Ik hoop dat iemand mij kan doorverwijzen naar de code van al het bovengenoemde of iets soortgelijks? Ik kan zelf alleen overweg met basic html en css..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

Zoeken kun je prima zelf. Maar je wil waarschijnlijk eens kijken naar iets als http://disqus.com (filmpje).

Een ander advies dat ik je kan geven is: hanteer voortaan bij 't openen van een topic onze Quickstart, dan weet je zeker dat je topic voorzien is van alle informatie die we hier verwachten en kunnen we je beter helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 30-08-2012 00:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.