Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop aankoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ben hier nieuw en lees met veel interesse allerlei berichten en tests. Ben nu echter op zoek naar een laptop voor mijn dochter beekdscherm 13 inch prijsklasse rond de 550 euro. Ik kwam uit op de samsung 300V3A, lees echter een wat tegenvallende test op notebookcheque, en dan vooral de doorbuigende behuizing. De campus kwam uit op de Asus X301A. De samsung is wat ouder maar heeft veel betere specs. Het leifst had ik een behuizing uit aluminium lijkt me voor een studente wat degelijker. Misschien heeft één van jullie nog een beter idee???

Gr Harry

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:49
Beste Harry,

Zelf zou ik gaan voor de asus omdat ik deze er beter uit vind zien dan de Samsung.
De specificaties zijn van alle twee de laptops goed.

Het is echter de vraag of je dochter een laptop met 6gb ram en een 1tb Hdd nodig heeft.
De processor van de Samsung in wel iets sterker maar daar zal je weinig van merken.

Cloud ☁️

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:07
ik denk dat kwaliteit, design, sterkte van behuizing en accuduur belangrijk zijn dan de andere specs voor je dochter.

De meeste mensen hebben meer dan genoeg met 3-4GB ram en 300gb hdd. Ikzelf gebruik het al 4 jaar en vind het geen probleem. Ga nu wel een nieuwe kopen aangezien ik informatica studeer.

Ikzelf ken er niet zoveel van en kan dus geen laptop aanraden, maar ik zou eerder naar die kenmerken kijken dan naar processor en hdd