Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikatje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 17:57
Hey,

Sinds een tijdje heb ik hele rare hapering.. had er tot vorige week geen last van, heb 3 weken geleden een nieuw moederbord (Moederbord Intel Asrock Z77 Extreme4) en processor (Processor Intel Core i5 3570K) gekocht. 2 weken ging het helemaal goed tot dat ik een externe video kaart koeler had gekocht)Cooler Gelid Solutions ICY Vision Rev2). Hier ging het een aantal dagen gewoon normaal/perfect totdat er ineens irritante stotteringen kwamen in het geluid en beeld. Ik heb een filmpje gemaakt waarbij de radio aanstaat, ik click ook een hoop omdat ik d8 dat dat het zou triggeren zegmaar als voorbeeld. Drivers zijn up to date en ik heb geen idee waar het aan ligt.. iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Filmpje: YouTube: hapering

Alvast bedankt!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 15:12
Wordt je videokaart niet te warm? (je zegt een nieuwe koeler ervoor gekocht te hebben zit deze wel goed?) Wat zijn de temperaturen als hij gaat haperen?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Fikatje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 17:57
Hey,

bedankt voor de reactie! Ik had niet goed gezocht en kwam een post tegen die dit zelfde probleem had. Videokaart eruit gehaald en erin en software opnieuw geinstalleerd en het werkt weer goed! mijn temperatuur is max 50 en 40 normaal dus daar kon het niet aan liggen ;)

Opgelost dus!

Tnx

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 15:12
Fikatje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:06:
Hey,

bedankt voor de reactie! Ik had niet goed gezocht en kwam een post tegen die dit zelfde probleem had. Videokaart eruit gehaald en erin en software opnieuw geinstalleerd en het werkt weer goed! mijn temperatuur is max 50 en 40 normaal dus daar kon het niet aan liggen ;)

Opgelost dus!

Tnx
Goed om te horen! Ik ging er vanuit dat het de nieuwe koeler was maar als het zo opgelost is prima :)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT