mijn huidige pc begint problemen te krijgen met games. helaas toen niet al te ver naar de toekomst gekeken
dus beter om weer opnieuw te beginnen. en mss zelf in elkaar zetten, aangezien ik dit nog nooit gedaan heb toch nog een big maybe
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100(liefst minder)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mss hd. maar verder is het niks bijzonders
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
minimaal geluid, proberen stroom laag te houden, optie om later nog een 2de gpu erbij te kopen(over 1 jaar ofzo)
ik heb al zo hier en daar gekeken wat ik nou wil en/of niet wil en daar kwam onderstaande lijstje uit dat als je minimale prijzen neemt net onder het budget zit
dus hierbij de vraag
zitten er onderdelen bij die ik beter kan vervangen door iets anders. bottlenecks of onderdelen die te overdreven zijn.
moederborden zijn altijd een groote waas voor mij, lijken allemaal op elkaar dus advies hierop wordt zkr gewaardeerd. zelfde met voeding en cpukoelers.
alvast bedankt
dus beter om weer opnieuw te beginnen. en mss zelf in elkaar zetten, aangezien ik dit nog nooit gedaan heb toch nog een big maybe
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100(liefst minder)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mss hd. maar verder is het niks bijzonders
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
minimaal geluid, proberen stroom laag te houden, optie om later nog een 2de gpu erbij te kopen(over 1 jaar ofzo)
ik heb al zo hier en daar gekeken wat ik nou wil en/of niet wil en daar kwam onderstaande lijstje uit dat als je minimale prijzen neemt net onder het budget zit
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition | € 296,60 | € 296,60 |
| 1 | Western Digital Green WD5000AADS, 500GB | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Antec Performance One P280 | € 105,90 | € 105,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Intel Core i5 3550 Boxed | € 187,45 | € 187,45 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750 V2 | € 101,50 | € 101,50 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 93,99 | € 93,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 41,90 | € 41,90 |
| 1 | Asrock Z77 Extreme4 | € 128,80 | € 128,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.060,59 | |
dus hierbij de vraag
zitten er onderdelen bij die ik beter kan vervangen door iets anders. bottlenecks of onderdelen die te overdreven zijn.
moederborden zijn altijd een groote waas voor mij, lijken allemaal op elkaar dus advies hierop wordt zkr gewaardeerd. zelfde met voeding en cpukoelers.
alvast bedankt