Ik krijg de melding "Some text layers contain fonts that are missing..." bijna altijd als ik een design van een website open in mijn Photoshop CS5. Ik begrijp wat de melding zegt: er worden in de PSD fonts gebruikt die ik niet heb, maar die fonts ga ik doen met @font-face, dus ik *wil* ze niet eens installeren. Ik heb het ook niet nodig.
Er is vast wel een manier om dat ergens uit te zetten? Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die melding... Deze melding is onderhand net zo nuttig als "weet je het zeker?" als je iets (niet photoshop) afsluit.
Zoeken met Google? Heb ik gedaan ja, maar het komt bijna neer op "weet ik niet" of "installeer de fonts maar". En dat laatste is dus precies wat ik niet wil.
Upgraden naar CS6 is helaas geen optie, mocht dat helpen.
Er is vast wel een manier om dat ergens uit te zetten? Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die melding... Deze melding is onderhand net zo nuttig als "weet je het zeker?" als je iets (niet photoshop) afsluit.
Zoeken met Google? Heb ik gedaan ja, maar het komt bijna neer op "weet ik niet" of "installeer de fonts maar". En dat laatste is dus precies wat ik niet wil.
Upgraden naar CS6 is helaas geen optie, mocht dat helpen.
日本!🎌