Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Contacteer maar meteen adsense, ik heb dit ook eens voorgehad en mijn account werd gebanned, ondertussen al meer dan een jaar geleden en heb mijn account nog steeds niet terug.
Zijn er helemaal geen veranderingen behalve de CTR? Word je ergens veel relevanter uitgeleverd?
Do what you love, do it often
Dan nog is meer dan 10% gedurende 8 dagen abnormaal hoog.
De CPC blijft redelijk gelijk, het is echt de CTR die omhoog schiet. Lijkt me sterk dat er een campagne draait die zoveel rendabeler is dan voorheen. Denk inderdaad Google maar eens contacteren, voordat ik van fraude wordt beticht.
[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 29-08-2012 14:09 ]
Zo snel mogelijk contact opnemen als je denkt dat er iets mis is. Een ban is niet tijdelijk, ze bannen direct voor de rest van je leven. Dat overkwam mij ook toen een vriend click-happy werd.
Heb Google gecontacteerd, nog geen reactie terug. Mocht dat wel zo zijn hoor je er van.
@ Remy, alle websites en Youtubekanalen zijn al langere tijd online. De toename is ook niet iets wat je aan één persoon kan toeschrijven.
@ Remy, alle websites en Youtubekanalen zijn al langere tijd online. De toename is ook niet iets wat je aan één persoon kan toeschrijven.
Heb je toevallig recentelijk TrueView in-stream ads aangezet op Youtube? Mijn CTR ging gigantisch omhoog na het aanzetten van dit type ads. 10% is nog wel hoger dan mijn gemiddelde maar ook niet extreem veel meer. Op een periode van 8 dagen is het misschien simpelweg variantie. Om hoeveel impressies gaat het?
De laatste wijziging aan type advertenties op YT is een maand terug geweest. Dat was het activeren van advertenties op één account, waarbij volgens mij ook die TrueView ingeschakeld is. Per dag gaat het om ongeveer 100.000 views in totaal.
Met 100k views is de kans dat je te maken hebt met variantie een stuk minder. Ik denk dat het verstandig is geweest dat je contact met Google hebt opgezocht, liever proactief handelen dan een ban voor de rest van je leven te krijgen.
Inmiddels een reactie gehad van Google, met de mededeling dat mijn account geen gevaar vormt voor hun adverteerders. Leek me een vrij standaard mail eigenlijk. De CTR is ondertussen onverminderd hoog te noemen, schommelt tussen de 8 en 10%. Denk dat ik er maar eens achteraan ga bellen om te zien of ze kunnen checken waar dit vandaan komt. Heb zelf nog niet ontdekken waardoor het komt.
Heb ik ook gehad, was gewoon zo'n irritante bot die overal op zat te klikken.Wom schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:21:
Sinds deze week is de CTR (en dus mijn inkomsten) via Adsense enorm omhoog geschoten.Waar het eerder zo rond de 1% schommelde, haal ik de afgelopen 8 dagen een gemiddelde van meer dan 10%. Het totale aantal views is gelijk gebleven, dus vind het zeer vreemd dat er zo'n enorme stijging is.
Heb het vermoeden dat er iets niet helemaal in de haak is, maar ik zou niet weten wat. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb je het een tijd lang of iedere dag: contact opnemen met Google.
Pagina: 1