Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JS] Script werkt alleen bij het laden van de pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:43
Ik ben bezig met een website waarbij een combinatie van een select en een checkbox gebruiken
en met behulp van een javascript laat ik deze opnieuw opbouwen (een tweede item)

daarvoor gebruik ik de volgende scripts
http://code.google.com/p/dropdown-check-list/
http://www.randomsnippets...-elements-via-javascript/

echter wordt de opnieuw aangeroepen select niet veranderd en is het een standaard select.

hoe kan ik er voor zorgen dat ook later gecreerde elementen aangepast worden door de dropdown-check-list script. ik heb hier zelf namelijk al vrij veel in geprobeerd maar kan het niet werkend krijgen. (wat wel essentieel is voor de werking van de pagina).

alvast bedankt.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 09:17

scorpie

Supra Addict

Kun je ook (relevante) code plaatsen? Zo wordt het een beetje giswerk..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• IMarks
welk stukje code heb je nodig, in de links staat neem ik aan voldoende daar staat de volledige source code

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Dan moet je opnieuw de $("#select_id").dropdownchecklist(); aanroepen op je nieuwe select.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-11 19:58
Dat komt omdat je select alleen bij het laden van de pagina wordt uitgevoerd.

Je kunt twee dingen doen:
1. De select opnieuw uitvoeren na het aanmaken van het element.
2. JQuery's 'on' gebruiken om een event te binden aan de selector: http://api.jquery.com/on/

[ Voor 82% gewijzigd door SaphuA op 29-08-2012 09:51 ]

• IMarks
dat is één van de eerste dingen die ik gedaan heb maar dat werkt helaas niet.
ik heb dus op dit moment dit aan het einde van me newdiv.innerHTML :
<script type="text\/javascript">$(document).ready(function() {$("#s4a").dropdownchecklist();});<\/script>

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ten eerste hebben wij geen glazen bol en ten tweede gaan we niet de complete source van een snippet doorspitten omdat jij ergens een probleem hebt.

Dus een vriendelijk verzoek om een uitgeklede testversie, dus zonder alle overige poespas online te zetten. Dit is zowel voor jezelf duidelijk, alle overbodige rotzooi is eruit en voor ons hier is het ook duidelijker :) Dit kan bijvoorbeeld op jsfiddle.

• IMarks
@glowmouse dat (beste) antwoord snap alleen wat moet er in de onclick?
daar kwam ik zelf niet echt wijs uit ik zie nergens een aanroepbare functie die het script execute of ergens een ....

[ Voor 24% gewijzigd door IMarks op 29-08-2012 10:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Klaaaaaaaar.

We hebben je voldoende hints gegeven dat we je zo niet kunnen helpen omdat we niet helderziend zijn, een uitgeklede testcase willen zien met een duidelijke beschrijving van wat er mis gaat etc. Daar komt vervolgens helemaal niets op terug van jouw kant en je reageert erg selectief alleen op de dingen die je een "quick fix" bieden. Zo werkt 't hier niet. We verwachten eigen inzet en dat je dus wat moeite doet; we doen hier niet aan Kan iemand even...? en Help, mijn script werkt niet (goed).

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan onze Quickstart. Lees dan ook even Waar hoort mijn topic? want je topic hoort niet in PRG ;)

Edit:
Ik val in herhaling zie ik :N
RobIII in "[PHP] Last van spam in gastenboek"
NMe in "[PHP] If url contains X then do Y"

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 29-08-2012 10:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.