TFV public

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik merk net dat TFV gewoon publieke open staat. Niet dat ik het erg vind hoor, maar SG en NSTM zitten toch nog achter een login. Een non-tech subforum public zetten? Dan kan SG & NSTM ook wel op public gezet worden.

Is dit een bewuste keuze om non-tech zaken public te zetten? Ik ga er uit van niet eigenlijk, maar ik kan het mis hebben :P

Ey!! Macarena \o/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SG/NSTM niet publiek zichtbaar maken was voor zover ik weet een keuze omdat we niet mensen aan willen trekken die helemaal géén affiniteit met computers hebben, waardoor we potentieel een soort mini-Fok maken van die fora. Met TFV lijkt me dat niet zo'n issue. Volgens mij zitten geen van de themafora ooit achter die 50-posts/30-dagengrens. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij zitten geen van de themafora ooit achter die 50-posts/30-dagengrens
Vroeger wel hoor, maar we hebben voor de huidige themafora bewust besloten om die openbaar te maken :)

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vandaar "zitten" en niet "zaten". :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom is dan bijvoorbeeld Vervoer weer wel openbaar? Ook non-tech, en geen themaforum... hetzelfde geld op voor Werk&Inkomen en Wetenschap&Levensbeschouwing.

Virussen? Scan ze hier!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:05
Het is een bewuste keuze om de themafora publiek te maken.

Dit sluit aan bij de trend waarbij GoT een bredere publiek bedient en meer fora openbaar zijn geworden zoals bijvoorbeeld recentelijk Vervoer.

En om een tipje van de sluier op te lichten: we zijn hard bezig met voorbereidingen om NSTM in een publieke vorm een vervolg te geven :)

Op termijn zal de norm "publiek, tenzij" zijn :) Wijzigingen aan bestaande fora zullen echter zo zorgvuldig mogelijk worden gedaan en per geval worden beoordeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Rukapul op 30-08-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Oh, ik heb wat posts gemist zie ik.

Nu zie ik een topic lopen in TFV, waar ik eigenlijk niets anders kan concluderen dat deze user zich enkel voor TFV heeft aangemeld. Want elders heeft ie niet gepost.

Wil je mensen op je tech-site voor een thema-forum, of wil je users die nog enige sinds tech-input/vragen hebben?

Voor een tech-site zou je denken dat tech public is, en de rest gewoon internal is voor de users om ook over andere zaken te babbelen. Maar niet om daar users mee aan te trekken.

Geldt idem voor VV natuurlijk ;)

Maar het maakt mij echt niet hoor, vind het alleen een opmerkelijke keuze.

En ik denk dat ik maar wat posts ga editen, als NSTM richting public gaat. Een userbase van 400k + is toch net even wat anders dan worldwide public.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:05
RaZ schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:03:
Oh, ik heb wat posts gemist zie ik.

Nu zie ik een topic lopen in TFV, waar ik eigenlijk niets anders kan concluderen dat deze user zich enkel voor TFV heeft aangemeld. Want elders heeft ie niet gepost.

Wil je mensen op je tech-site voor een thema-forum, of wil je users die nog enige sinds tech-input/vragen hebben?

Voor een tech-site zou je denken dat tech public is, en de rest gewoon internal is voor de users om ook over andere zaken te babbelen. Maar niet om daar users mee aan te trekken.

Geldt idem voor VV natuurlijk ;)

Maar het maakt mij echt niet hoor, vind het alleen een opmerkelijke keuze.
Die discussie is intern ook gevoerd met dit als uitkomst.

Voor onderwerpen als leaseauto's (VV) en digitale content (NSTM) geldt dat het prima in het hoofdprofiel van T.net past etc :)
En ik denk dat ik maar wat posts ga editen, als NSTM richting public gaat. Een userbase van 400k + is toch net even wat anders dan worldwide public.
Dat is niet nodig. Precies om de reden van privacy zal het oude NSTM wanneer het zover is besloten blijven. Het wordt dan eenvoudigweg read-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ok, helder, thank you ;)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1