Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 18:10
Ik heb mn iphone verkocht omdat ik deze nog voor een goed prijsje wil verkopen zo net voor de nieuwe aankondiging.

Nu wil ik het volgende graag:
- budgetsmartphone waar ik toch mee kan whatsappen, mail ff checken, twitter
- tablet, wrs mini-ipad als die komt. Die ik dan veel kan gebruiken in trein, thuis, film kijken.. Zo gebruik ik mijn smartphone alleen nog voor noodzakelijke dingen en tussendoortjes.

Nu wil ik voor de budgetsmartphone maximaal 200 uitgeven, en gaat nu na een tijdje zoeken de voorkeur naar de HTC desire C. Alleen zie dat het scherm niet zo goed is..
Wat raden jullie aan?

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik zag in de MM krant de Xperia Ray voor 155 euro. Mooie deal lijkt mij, alleen zou je het scherm te klein kunnen vinden.

Bij Amazone.de zag ik bijvoorbeeld de Motorola Motoluxe voor 179 euro en de Samsung Galaxy W voor 209.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:41
motorola defy :) aanradert ook qua stevigheid

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
De HTC Desire C's processor is hopeloos verouderd, al ik jou was zou ik voor de Sony Xperia U gaan (pricewatch: Sony Xperia U Zwart), gaat 15 euro over je budget, maar je krijgt wel een dual-core processor, een super goed scherm en een (in mijn ogen) prachtig design. Hij krijgt binnenkort ook nog een update naar ICS! :D

Ik heb hem zelf ook al sinds hij uitkwam, en ik ben er zeer tevreden mee. :)

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 10:51
pricewatch: LG Optimus P700 L7 Zwart 4.3 inch scherm met android 4.0. Hoewel tweakers hem niet zo goed reviewed lijkt het mij een prima telefoon.