Hoi ik ben van plan binnenkort een systeem in elkaar te zetten, en ik heb hier wat hulp bij nodig.
Ik heb de hele zomer hiervoor gewerkt en ik heb een mooi bedrag van 1200 euro bij elkaar gekregen.
Ik heb nog niet echt onderdelen op het het oog dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem gaan gebruiken voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alleen een pc nodig verder heb ik alles al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik vind zelf nvidia fijn ik heb hier zelf goede ervaring mee, zo had ik de gtx680 al op het oog maar weet nog niet welke versie.
Ook wil ik er graag een ssd voor windows, 64 gb zou genoeg moeten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Hij moet games zoals battlefield 3 op "ultra" goed kunnen draaien.
Ik heb de hele zomer hiervoor gewerkt en ik heb een mooi bedrag van 1200 euro bij elkaar gekregen.
Ik heb nog niet echt onderdelen op het het oog dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem gaan gebruiken voor gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alleen een pc nodig verder heb ik alles al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik vind zelf nvidia fijn ik heb hier zelf goede ervaring mee, zo had ik de gtx680 al op het oog maar weet nog niet welke versie.
Ook wil ik er graag een ssd voor windows, 64 gb zou genoeg moeten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Hij moet games zoals battlefield 3 op "ultra" goed kunnen draaien.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 00:00 ]