Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug in twitterding maakt browserback button stuk

Pagina: 1
Acties:

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als ik op de frontpage een artikel lees en op de browserbackbutton klik, dan gebeurt er niets. Na wat controles blijk dat bij het laden van een nieuwsartikel er een extra regel in mijn browser history wordt geschreven. Een link naar platform.twitter.com/widget... nog iets wat ik niet goed kan lezen.

Vergelijkbaar probleem kwam ik net tegen op nu.nl en het lijkt te komen van de share on twitter button. misschien kunnen jullie hier iets mee?

Ik gebruik IE9 9.0.8112.16421 inclusief updates 9.09 op Windows 7 64bit zonder adons en toestanden.

Afbeeldingslocatie: http://leosiepel.nl/t/tweaker_twitter_bug.jpg

Edit: Voor de duidelijkheid, die social icoontjes staan wel op de pagina, maar ik heb ze nog nooit gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door siepeltjuh op 28-08-2012 17:41 ]

Can`t live without the mods

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 14:47
Bij mij werkt de back button ook niet lekker op de frontpage en ook het zelfde bij nu.nl. Ik gebruik ook IE 9 hier. Had hier gisteren nog geen last van en ik heb geen software wijzigingen gedaan op mijn pc.

Gebruik ik firefox dan heb ik dit niet.

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het probleem lijkt erger te worden. Inmiddels staat bij het lezen van elk artikel niet 1x de platform link in mijn history, maar inmiddels staat hij er twee keer in.
Handig van de muis gebruik maken om naar de vorige pagina te gaan werkt dus niet meer (3x klikken is onwerkbaar)
Idem voor nu.nl

Op mijn werk met Windows XP en IE8 identiek probleem.

Can`t live without the mods

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:47

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk niet dat wij een bug in Twitters widget kunnen fixen :P Je zou in ieder geval de social buttons uit kunnen zetten, dat zou het probleem al op moeten lossen :)

Overigens lijkt dit in eerste instantie een IE-only issue te zijn; een andere browser gebruiken zou dus ook een optie zijn.

Ik kon op twitter helaas geen manier vinden om een bug te rapporteren...

Intentionally left blank

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Crisp volgens mij kun je dat hier melden:
https://dev.twitter.com/discussions

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Hmmm, ik ben wat andere sites langsgegaan en kon het daar niet reproduceren. Alleen bij ons zelf. Stomme Twitter.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:47

crisp

Devver

Pixelated

misschien hebben ze de api weer veranderd en lopen wij achter?

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 30-08-2012 18:50 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1