Hallo.
Aangezien ik vind dat mijn huidige laptop niet voldoet aan de fps die ik wil behalen (30 tot 60) tijdens het streamen, heb ik besloten om de te sparen voor een desktop, ik ben nog niet bij mijn gewensde bedrag maar ik hoop dat te bereiken tijdens de jaarwisseling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil op mijn nieuwe systeem games op medium settings kunnen streamen
Wat mag het systeem gaan kosten? 750 Euro, maar al zit ik er 10 euro boven vind ik dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb een scherm, muis en
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alle componenten voor een desktop + headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Een stil systeem.
Na wat research en componeer werk is dit mijn (huidige) plansetup:
Extra: Bij Dynabyte heb ik 5% korting,
Aangezien ik vind dat mijn huidige laptop niet voldoet aan de fps die ik wil behalen (30 tot 60) tijdens het streamen, heb ik besloten om de te sparen voor een desktop, ik ben nog niet bij mijn gewensde bedrag maar ik hoop dat te bereiken tijdens de jaarwisseling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik wil op mijn nieuwe systeem games op medium settings kunnen streamen
Wat mag het systeem gaan kosten? 750 Euro, maar al zit ik er 10 euro boven vind ik dat geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb een scherm, muis en
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Alle componenten voor een desktop + headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Een stil systeem.
Na wat research en componeer werk is dit mijn (huidige) plansetup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 73,70 | € 73,70 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Antec One | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Asus HD7870 DirectCU II | € 240,- | € 240,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 35,36 | € 35,36 |
| 1 | MSI H77MA-G43 | € 77,99 | € 77,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 709,52 | |
Extra: Bij Dynabyte heb ik 5% korting,