Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Beste mede Tweakers,

Voor mijn partner ben ik op zoek naar een Smartphone in combinatie met een telecom abonnement. Een aantal zaken zijn al duidelijk dus die keuzes hoeven al niet meer gemaakt te worden:

Het moet een Android smartphone worden aangezien er al ruimschoots van een aantal betaalde Apps gebruik gemaakt wordt. Ook de reeds opgedane ervaring met Android is dusdanig dat dit de wens is. (de huidige HTC Desire van het eerste uur is letterlijk geheel op verbruikt)

Toestel:
Op basis van het gebruiksgemak en de gewenning aan HTC Sense, en op basis van ervaringen van anderen in de directe omgeving lijkt de HTC One S of een vergelijkbaar toestel de mooiste optie. Ook qua schermgrootte en overige specs.

Telco:
Na eerdere slechte ervaringen op het T-Mobile en Vodafone netwerk in onze omgeving vallen deze beiden al af, en zou de voorkeur naar KPN uitgaan. Waar ik met mijn KPN abbo overal probleemloos verbinding heb heeft mijn partner problemen. (om uit te sluiten dat het aan de toestellen ligt hebben we de simkaarten al eens een dagje omgeruild, conclusie blijft ongewijzigd)

Internet:
Android en vele apps, veel IM en FB foto gebruik, dus een abbo met minimaal 500 MB is gewenst.
Ook overal goede 3G/UMTS dekking.

Spraak/SMS:
Minimaal. Het huidige aller goedkoopste sim-only abonnement is eigenlijk al bijna teveel belminuten.

Bestaande nummer en abbo:
Per direct verhuisbaar, nummer moet worden meegenomen.

Budget:
Tussen de 20 en 35 Euro, 2-jarig abonnement.
Helaas geen budget beschikbaar voor aanschaf los toestel i.c.m. sim-only, liefst een abonnement met toestel lease.

Eerlijk:
We willen 'm voor weinig :-) Hollanders in hart en nieren. (en in dat lederen geval in de achterzak)

Nu heb ik al diverse abonnementen en aanbieders bekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn tal van goedkope onbekende internet aanbieders waar allerhande privé gegevens en dergelijke moeten worden gescand en gemaild, en het probleem is dat ik niet weet waar dit overal veilig te doen is.

Zou iemand ons kunnen adviseren welke aanbieders/webshops veilig en goed zijn, en waar je geen poot wordt uitgedraaid? Op de T.net Pricewatch kom ik overigens telkens op andere bedragen uit als ik op de website van de leveranciers zelf kom...

Alvast hartelijk dank!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
Sorry - veel te snel gelezen.

[ Voor 86% gewijzigd door rscheper op 28-08-2012 16:44 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

HTC One S, 2 jaar lang €26,25 per maand voor 90 minuten, onbeperkt sms, 500MB data...

Maar dat is Vodafone, wat na KPN de beste provider is... Maar jij hebt er slechte ervaringen mee.. tsjaa

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Dat is de volgende valkuil die ik overal tegenkom, die aanbieding is heel vaak alleen het eerste jaar, daarna wordt het weer wel 45 Euro per maand. (eerst staat het doorgestreept, daarna weer niet...)

Bij deze link kan ik overigens niet zien of dat zo is zonder mijn hele hebben en houwen in een aanvraagformulier te dumpen... Maar goed da's Vodafone, als ik zoiets kan vinden met een KPN abbo zou dat mooi zijn :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is de gehele looptijd hetzelfde, zoals je wilde... Nu nog KPN :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Hoe kan het dat deze prijzen verschillen met de normale abonnementen?
Weet je zeker dat die actieprijs voor de duur van het hele contract is?

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat dit via een speciale actie-website van Vodafone is :) En ja dat weet ik zeker :)

Je moet alleen even Googlen voor 'n code, maar dat is peanuts :)

Pagina: 1