Beste mede-tweakers,
Al een enige tijd ben ik opzoek naar een nieuwe kast.
Op dit moment heb ik een Coolermaster HAF 922, en aangezien ik wat ouder word, lijkt het me leuk om een wat 'volwassenere' kast aan te schaffen.
Ik heb veel zitten zoeken en kijken, en ben nu nog aan het twijfelen tussen een BitFenix Shinobi XL Windowed of een Corsair 650D.
Daarnaast vervang ik mijn Coolermaster V8 CPU koeler voor een Corsair 100H!
Ik heb echter 2 vragen:
1) dit is hoe ik de air flow wil gaan laten lopen:

is dit slim en juist, en komt er nu wel genoeg lucht de kast in?
(in mijn systeem zit een Ati 6950HD in Crossfire)
2) ik zag deze fan houders, weet iemand waar ik deze kan krijgen?

en is het verstandig om dit in mijn nieuwe kast te plaatsen (om net even wat meer lucht in en door de kast te krijgen?)
alvast super bedankt!
p.s. als ik mijn systeem eenmaal ga overzetten, dan maak ik hier een review van, van de dessemblage tot assemblage!)
Al een enige tijd ben ik opzoek naar een nieuwe kast.
Op dit moment heb ik een Coolermaster HAF 922, en aangezien ik wat ouder word, lijkt het me leuk om een wat 'volwassenere' kast aan te schaffen.
Ik heb veel zitten zoeken en kijken, en ben nu nog aan het twijfelen tussen een BitFenix Shinobi XL Windowed of een Corsair 650D.
Daarnaast vervang ik mijn Coolermaster V8 CPU koeler voor een Corsair 100H!
Ik heb echter 2 vragen:
1) dit is hoe ik de air flow wil gaan laten lopen:

is dit slim en juist, en komt er nu wel genoeg lucht de kast in?
(in mijn systeem zit een Ati 6950HD in Crossfire)
2) ik zag deze fan houders, weet iemand waar ik deze kan krijgen?
en is het verstandig om dit in mijn nieuwe kast te plaatsen (om net even wat meer lucht in en door de kast te krijgen?)
alvast super bedankt!
p.s. als ik mijn systeem eenmaal ga overzetten, dan maak ik hier een review van, van de dessemblage tot assemblage!)