Toon posts:

startup -> mobo clockt terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers

ik heb pas een nieuw mobo gekocht (Abit VT6x4) en hierop heb ik een budget :) celeron 466 op 525 gezet.
Zo nu en dan als ik het beestje aanzet springt ie terug naar 466 (ipv 525). Ik heb ook nog 128 mb 133 geheugen, misschien dat het hier aan ligt. Maar ik dacht zelf aan de powermanagement (die staat trouwens uit)
Iemand een id'tje??
Greetz from me

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Op welk voltage draait hij?

Ik en een vriend van mij hebben hem standaard op 2 volt draaien @ 525 MHz

Op 583 Mhz en het voltage omhooggooien loopt hij steeds beter maar dan krijg ik een temperatuurprobleem.

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 09:49

oCe

aka Dookie.

monstar: de eerste revisies v/d biosjes van de asus p3b-f hadden hier ook last van. door de nieuwste bios te flashen was dat probleem iig opgelost, probeer eens een nieuwe bios... might help... en flash aub de goede :) controleer ff drie keer exact welk mainboard (type, revisie) je hebt...

l88terz

-I am Jack's wasted life.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
misschien was hij nooit overclocked ?
multipliers zijn nl. gelockt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

via de multiplyer krijg je hem niet een op 525 dus laten we er geen onzin bij halen

maar hebben die abit bordjes niet iets van een autoconfig functie die je uit moet zetten om hem lekker te kunnen tweaken